Aramis Adventurer
Toaletna voda za moške

Aramis prinaša v svet moških dišav edinstven kos z imenom Adventurer, ki vas takoj popelje v svet pustolovščin in odkrivanj. Ta toaletna voda je poosebitev karizme in poguma, značilnih za sodobnega moškega. Z lesno dišavo, ki se prepleta z osvežujočimi in začinjenimi toni, postane idealni sopotnik za večerne družabne dogodke ali razburljive mestne raziskave.
Dišava Aramis Adventurer se odpira s svežimi toni črnega popra, limone in bergamota, ki ustvarjajo energičen in spodbuden uvod. Srce te dišave vas objame z aromatično mešanico sivke, muškatnega oreščka in pelina, ki dišavi dodajajo globino in toplino. Osnovni toni cedre, morske alge in pačulija pa celotni kompoziciji dajejo intenzivnost in dolgotrajen vtis. Ta parfum je izdelan s preciznostjo in strastjo, ki sta značilna za blagovno znamko Aramis.
Če iščete dišavo, ki poudari vašo osebnost in vam doda samozavest, je Aramis Adventurer prava izbira. V vaše življenje prinaša ne le vonj, ampak tudi občutek nenehnega odkrivanja in željo po novih doživetjih. Ta parfum je odlična izbira za moške, ki se ne bojijo biti v središču pozornosti in želijo s svojo prisotnostjo pustiti nepozaben vtis.
Za najboljši učinek nanesite toaletno vodo Aramis Adventurer na pulzne točke, kot so zapestja, vrat ali za ušesi. Ta področja telesa imajo višjo temperaturo, kar pomaga dišavi, da se bolje razvije in podaljša njeno obstojnost. Za optimalne rezultate nanesite dišavo po prhanju na čisto in suho kožo. Izogibajte se drgnjenju zapestij med seboj, da ne spremenite strukture dišave. Shranjujte stekleničko na hladnem in suhem mestu, da bo dišava dolgoročno sveža in intenzivna.
Vodja bergamotka, limona, črni poper
Srce muškatno drevo, palina, sivka
Ozadje cedra, mehurjasti bračič, pačuli
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Estée Lauder Inc.
www.elcompanies.com
EAN: 0022548315316
Aramis je ikonična blagovna znamka moških dišav, ki je nastala leta 1964 v ZDA pod okriljem priznane družbe Estée Lauder. Ustanoviteljica te družbe je bila Estée Lauder, katere vizionarski pristop in poudarek na inovacijah sta postavila temelje za nastanek prvega luksuznega moškega parfuma, ki je postal legenda. Aramis se je hitro uveljavil zaradi svoje brezčasne kompozicije in postal pionir v moški parfumeriji, saj je kot ena izmed prvih blagovnih znamk moškim ponudil priložnost uživati v izraziti in prefinjeni dišavi. Med ključne prelomnice spadajo uspešna predstavitev izvirne dišave Aramis in razširitev asortimana z drugimi izdelki za nego telesa.
Filozofija Aramis temelji na slavljenju moškosti, samozavesti in elegance. Blagovna znamka gradi na tradicionalnih vrednotah, ki jih povezuje z modernim pristopom k ustvarjanju parfumov in kozmetike. Poudarek na kakovosti, natančna izbira dišavnih sestavin in spoštovanje do obrtniškega dela so razvidni v vsakem izdelku. Aramis je znan po svojem avtentičnem in nepopustljivem slogu, ki se odraža v preprostem, a izrazitem dizajnu stekleničk ter v izrazitih in dolgotrajnih dišavah. Blagovna znamka se navdihuje s klasično moško eleganco in njene ikonične kampanje pogosto poudarjajo brezčasen šarm in samozavest, ki jih njeni izdelki prinašajo.
Asortiman blagovne znamke Aramis vključuje predvsem moške parfume, toaletne vode, kolonjske vode in izdelke za nego telesa, kot so voda po britju, dezodoranti in geli za prhanje. Največjo slavo je pridobila izvirna kolekcija Aramis (dišave z značilnimi toni usnja, začimb in lesa), ki je postala sinonim za klasično moško eleganco. Blagovna znamka redno prinaša tudi omejene izdaje in nove interpretacije svojih ikoničnih dišav, s čimer nagovarja moške vseh generacij, ki iščejo kakovost, tradicijo in oseben slog. Idealna je zlasti za tiste, ki cenijo klasiko, izrazite dišavne kompozicije in si želijo dišave, ki poudari njihov edinstven značaj.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00