Aramis Kiton Black
Toaletna voda za moške

Aramis Kiton Black je simbol moškosti in elegance, ki se skriva v modernem in okusnem dizajnu stekleničke. Ta toaletna voda priznane znamke Aramis je idealen dodatek za moške, ki iščejo prefinjen, a hkrati dinamičen vonj. Kiton Black je utelešenje lesnega značaja, ki združuje svežino citrusov z globino in toplino začimbnih ter lesnih tonov.
V zgornjih notah vonja boste našli energične tone bergamota in limone, ki jih nežno podpirajo listi vijolice, kar vonju dodaja mehkobo in eleganco. Srednji del vonja prinaša harmonijo med ciklamo, kardamomom in vijolico, uravnoteženo z moškim cedrom. To središče je srce vonja, ki prinaša občutek miru in samozavesti, idealen za pomembne poslovne sestanke ali večerne družabne dogodke.
Osnova vonja je sestavljena iz čutne kombinacije usnja, vetiverja, ambre in tonka fižola. Te sestavine ustvarjajo globok in dolgotrajen vtis, ki pušča sled elegance in prefinjenosti. Aramis Kiton Black je popolna izbira za moške, ki želijo izraziti svojo osebnost skozi vonj – drzen, a vseeno nežen, idealen za večerne izhode ali romantične večerje.
Za najboljši učinek nanesite Aramis Kiton Black na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Zaradi telesne toplote se vonj postopoma sprošča in zagotavlja dolgotrajen učinek. Za daljšo obstojnost priporočamo nanašanje vonja takoj po prhanju na suho kožo. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne bi poškodovali vonjav.
Vodja bergamotka, limona, listi vijolice
Srce cedra, ciklama, kardamom, vijolica
Ozadje ambra, fižol Tonka, usnje, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Estée Lauder Inc.
www.elcompanies.com
EAN: 0022548134412
Aramis je ikonična blagovna znamka moških dišav, ki je nastala leta 1964 v ZDA pod okriljem priznane družbe Estée Lauder. Ustanoviteljica te družbe je bila Estée Lauder, katere vizionarski pristop in poudarek na inovacijah sta postavila temelje za nastanek prvega luksuznega moškega parfuma, ki je postal legenda. Aramis se je hitro uveljavil zaradi svoje brezčasne kompozicije in postal pionir v moški parfumeriji, saj je kot ena izmed prvih blagovnih znamk moškim ponudil priložnost uživati v izraziti in prefinjeni dišavi. Med ključne prelomnice spadajo uspešna predstavitev izvirne dišave Aramis in razširitev asortimana z drugimi izdelki za nego telesa.
Filozofija Aramis temelji na slavljenju moškosti, samozavesti in elegance. Blagovna znamka gradi na tradicionalnih vrednotah, ki jih povezuje z modernim pristopom k ustvarjanju parfumov in kozmetike. Poudarek na kakovosti, natančna izbira dišavnih sestavin in spoštovanje do obrtniškega dela so razvidni v vsakem izdelku. Aramis je znan po svojem avtentičnem in nepopustljivem slogu, ki se odraža v preprostem, a izrazitem dizajnu stekleničk ter v izrazitih in dolgotrajnih dišavah. Blagovna znamka se navdihuje s klasično moško eleganco in njene ikonične kampanje pogosto poudarjajo brezčasen šarm in samozavest, ki jih njeni izdelki prinašajo.
Asortiman blagovne znamke Aramis vključuje predvsem moške parfume, toaletne vode, kolonjske vode in izdelke za nego telesa, kot so voda po britju, dezodoranti in geli za prhanje. Največjo slavo je pridobila izvirna kolekcija Aramis (dišave z značilnimi toni usnja, začimb in lesa), ki je postala sinonim za klasično moško eleganco. Blagovna znamka redno prinaša tudi omejene izdaje in nove interpretacije svojih ikoničnih dišav, s čimer nagovarja moške vseh generacij, ki iščejo kakovost, tradicijo in oseben slog. Idealna je zlasti za tiste, ki cenijo klasiko, izrazite dišavne kompozicije in si želijo dišave, ki poudari njihov edinstven značaj.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00