Aramis Special Blend
parfumirana voda za moške

Odkrijte Aramis Special Blend, luksuzno parfumsko vodo za moške, ki je utelešenje elegance in prefinjenosti. Ta dišava je skrbno ustvarjena za sodobnega gospoda, ki ceni kakovost in prefinjen okus. Aramis je ikonična znamka, znana po svoji tradiciji in pozornosti do detajlov, in Special Blend je edinstvena linija, ki prinaša bogato lesno kompozicijo. Dišava se začne z dinamičnim uvodom, kjer se prepletajo svež bergamot, aromatična muškatna žajbelj in topla cimet, kar ustvarja neustavljiv uvod.
V srcu te sestave se razvijajo čutni toni cipresnega olja z akcentom viskija, ki dišavi dodajo globino in skrivnost. Ta srednji akord je kot nalašč za večerne zmenke ali slavnostne priložnosti, ko želite pustiti nepozaben vtis. Osnova dišave, sestavljena iz tonka fižola, kašmirja in virginijskega cedra, dodaja parfumu toplino in dolgotrajen učinek, ki vas bo spremljal ves dan.
Aramis Special Blend ni le parfum, je doživetje. Je dišava za moške, ki cenijo klasiko, a hkrati iščejo nekaj izjemnega. Ta sestava je ustvarjena za samozavestne moške, ki se ne bojijo biti drugačni in želijo izraziti svojo individualnost skozi dišavo. Odlična izbira za formalne dogodke ali romantične večere, ko želite poudariti svojo edinstvenost.
Za najboljše rezultate nanesite Aramis Special Blend na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer telesna toplota pomaga, da se dišava razvije v vsej svoji lepoti. Za daljšo obstojnost dišave lahko parfum nanesete na sveže navlaženo kožo. Izogibajte se neposrednemu nanosu na oblačila, da ne pride do poškodb. Ne pozabite, da je manj včasih več, zato bo nekaj kapljic dovolj, da dišava zdrži ves dan.
Vodja bergamotka, cimet, muškatni žajbelj
Srce cipresno olje, viski
Ozadje cedra Virginia, fižol Tonka, kašmir
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Estée Lauder Inc.
www.elcompanies.com
EAN: 0022548413555
Aramis je ikonična blagovna znamka moških dišav, ki je nastala leta 1964 v ZDA pod okriljem priznane družbe Estée Lauder. Ustanoviteljica te družbe je bila Estée Lauder, katere vizionarski pristop in poudarek na inovacijah sta postavila temelje za nastanek prvega luksuznega moškega parfuma, ki je postal legenda. Aramis se je hitro uveljavil zaradi svoje brezčasne kompozicije in postal pionir v moški parfumeriji, saj je kot ena izmed prvih blagovnih znamk moškim ponudil priložnost uživati v izraziti in prefinjeni dišavi. Med ključne prelomnice spadajo uspešna predstavitev izvirne dišave Aramis in razširitev asortimana z drugimi izdelki za nego telesa.
Filozofija Aramis temelji na slavljenju moškosti, samozavesti in elegance. Blagovna znamka gradi na tradicionalnih vrednotah, ki jih povezuje z modernim pristopom k ustvarjanju parfumov in kozmetike. Poudarek na kakovosti, natančna izbira dišavnih sestavin in spoštovanje do obrtniškega dela so razvidni v vsakem izdelku. Aramis je znan po svojem avtentičnem in nepopustljivem slogu, ki se odraža v preprostem, a izrazitem dizajnu stekleničk ter v izrazitih in dolgotrajnih dišavah. Blagovna znamka se navdihuje s klasično moško eleganco in njene ikonične kampanje pogosto poudarjajo brezčasen šarm in samozavest, ki jih njeni izdelki prinašajo.
Asortiman blagovne znamke Aramis vključuje predvsem moške parfume, toaletne vode, kolonjske vode in izdelke za nego telesa, kot so voda po britju, dezodoranti in geli za prhanje. Največjo slavo je pridobila izvirna kolekcija Aramis (dišave z značilnimi toni usnja, začimb in lesa), ki je postala sinonim za klasično moško eleganco. Blagovna znamka redno prinaša tudi omejene izdaje in nove interpretacije svojih ikoničnih dišav, s čimer nagovarja moške vseh generacij, ki iščejo kakovost, tradicijo in oseben slog. Idealna je zlasti za tiste, ki cenijo klasiko, izrazite dišavne kompozicije in si želijo dišave, ki poudari njihov edinstven značaj.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00