Fotografija je pripravljena
Aramis Voyager
Toaletna voda za moške

Odkrijte Aramis Voyager, mojstrovino prestižne znamke Aramis, ki vas popelje na vznemirljivo potovanje po svetu orientalskih dišav. Ta toaletna voda je simbol elegance in moškosti ter je zasnovana za sodobnega moškega, ki se ne boji izstopati iz množice in odkrivati novih obzorij. Voyager je idealna izbira za večerne dogodke, kjer boste pustili nepozaben vtis.
Dišavna sestava se začne z osvežujočimi notami brinovih jagod, ki se prepletajo z začinjenim črnim poprom in ingverjem, kar ustvarja dinamičen uvod. Srce dišave razkriva harmonijo žajblja, sivke in muškatnega oreščka, ki prinašajo pridih prefinjenosti in miru. Osnova je sestavljena iz tonka fižola, ki dišavi dodaja topel in čuten zaključek. Vsaka kapljica te dišave je skrbno uravnotežena, kar jo naredi resnično izjemno.
Aramis Voyager je poosebljenje avanture in je popoln spremljevalec na poti, ne glede na to, ali se odpravljate na poslovno srečanje ali na večerni sprehod po mestu. Njegov prefinjen značaj in globok orientalski ton ga naredijo neustavljiv dodatek za moške, ki cenijo kakovostne in dolgotrajne dišave.
Za najboljše rezultate nanesite toaletno vodo Aramis Voyager na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in notranja stran komolcev. Te oblasti zagotavljajo, da se bo dišava postopoma sprostila v polni aromi in trajala ves dan. Imejte parfum vedno pri roki med vašimi potovanji, da se lahko kadarkoli osvežite in pustite za seboj sled elegance in samozavesti.
Vodja brinove jagode, ginger, črni poper
Srce muškatni orešček, sivka, žajbelj
Ozadje fižol Tonka
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Estée Lauder Inc.
www.elcompanies.com
EAN: 0022548363744
Aramis je ikonična blagovna znamka moških dišav, ki je nastala leta 1964 v ZDA pod okriljem priznane družbe Estée Lauder. Ustanoviteljica te družbe je bila Estée Lauder, katere vizionarski pristop in poudarek na inovacijah sta postavila temelje za nastanek prvega luksuznega moškega parfuma, ki je postal legenda. Aramis se je hitro uveljavil zaradi svoje brezčasne kompozicije in postal pionir v moški parfumeriji, saj je kot ena izmed prvih blagovnih znamk moškim ponudil priložnost uživati v izraziti in prefinjeni dišavi. Med ključne prelomnice spadajo uspešna predstavitev izvirne dišave Aramis in razširitev asortimana z drugimi izdelki za nego telesa.
Filozofija Aramis temelji na slavljenju moškosti, samozavesti in elegance. Blagovna znamka gradi na tradicionalnih vrednotah, ki jih povezuje z modernim pristopom k ustvarjanju parfumov in kozmetike. Poudarek na kakovosti, natančna izbira dišavnih sestavin in spoštovanje do obrtniškega dela so razvidni v vsakem izdelku. Aramis je znan po svojem avtentičnem in nepopustljivem slogu, ki se odraža v preprostem, a izrazitem dizajnu stekleničk ter v izrazitih in dolgotrajnih dišavah. Blagovna znamka se navdihuje s klasično moško eleganco in njene ikonične kampanje pogosto poudarjajo brezčasen šarm in samozavest, ki jih njeni izdelki prinašajo.
Asortiman blagovne znamke Aramis vključuje predvsem moške parfume, toaletne vode, kolonjske vode in izdelke za nego telesa, kot so voda po britju, dezodoranti in geli za prhanje. Največjo slavo je pridobila izvirna kolekcija Aramis (dišave z značilnimi toni usnja, začimb in lesa), ki je postala sinonim za klasično moško eleganco. Blagovna znamka redno prinaša tudi omejene izdaje in nove interpretacije svojih ikoničnih dišav, s čimer nagovarja moške vseh generacij, ki iščejo kakovost, tradicijo in oseben slog. Idealna je zlasti za tiste, ki cenijo klasiko, izrazite dišavne kompozicije in si želijo dišave, ki poudari njihov edinstven značaj.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00