Bijan Bijan Classic Men
Toaletna voda za moške
75 ml za 27,83 €

Bijan Bijan Classic Men je izjemna toaletna voda, ki pooseblja eleganco in moškost. Ta parfum znamke Bijan je del prestižne linije Bijan Classic Men. Ponuja edinstveno doživetje za čute s svojo lesno dišavo, ki harmonično združuje svežino in globino. Je idealna izbira za moške, ki želijo pustiti nepozaben vtis na formalnih večernih srečanjih ali romantičnih večerjah.
Sestava te dišave je resnično bogata in raznolika. V zgornjih notah se mešajo sveži citrusi, kot sta limona in mandarina, s pikantnimi toni muškatnega oreščka in žajblja. Srce dišave se razprostira v sladke in začinjene akorde, zahvaljujoč medu, cimetu in sandalovini, ki so nežno dopolnjeni s cvetličnimi toni jasmina in vrtnice. Osnova dišave je sestavljena iz globokih in toplih elementov usnja, pačulija in vanilije, kar daje parfumu svojo edinstveno sled.
Ta parfum simbolizira popolno ravnovesje med tradicijo in modernostjo, kar ga naredi idealno darilo za moške, ki cenijo kakovost in izvirnost. Bijan s to dišavo prinaša mojstrovino, ki poudarja osebnost vsakega moškega, in njegova brezčasnost zagotavlja, da bo vedno aktualna.
Za optimalni učinek nanesite toaletno vodo Bijan Bijan Classic Men na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesnimi mečicami. Te površine naravno oddajajo toploto, ki pomaga, da se dišava razširi in ohrani ves dan. Po potrebi lahko aplikacijo ponovite tudi čez dan, da bo dišava ostala sveža in intenzivna. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da ne uničite nežnih zgornjih not dišave.
Vodja bergamotka, limona, mah, mandarina, mošus, muškatni orešček, sadne note, sivka, žajbelj
Srce ambra, cimet, iris, jasmin, jelka, klinček, med, pehtran, sandalovina, vrtnica, ylang ylang
Ozadje benzoin, cedra, fižol Tonka, klinčki, mošus, pačuli, rožmarin, usnje, vanilija, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
EAN: 0603531640013
Bijan je ikonična ameriška znamka, ki jo je leta 1976 v Los Angelesu ustanovil iranski modni oblikovalec Bijan Pakzad. Njegova vizija preoblikovanja luksuzne mode in parfumov v edinstveno izkušnjo je postala temelj nezamenljivega sloga znamke. Od samega začetka si je Bijan pridobil sloves znamke, namenjene eliti – med njenimi strankami so bili predsedniki, svetovne zvezde in pomembne osebnosti iz poslovnega sveta. Butik na slavnem Rodeo Drive v Beverly Hillsu je hitro postal sinonim za ekskluzivnost in oseben pristop k vsakemu detajlu.
Filozofija Bijan temelji na slavljenju individualnosti, natančnosti in najboljšega iz tradicionalne obrti. Znamka zagovarja vrednote osebnega luksuza, avtentičnosti in izjemnosti, kar se odraža v vsakem njenem izdelku. Pri svojem ustvarjanju Bijan pogosto črpa navdih iz umetnosti, arhitekture in kulture, hkrati pa poudarja etični pristop – uporablja najkakovostnejše sestavine, skrbno izbira materiale in izdelki niso testirani na živalih. Izrazite in samozavestne kampanje znamke nagovarjajo kupce, ki iščejo izvirnost in izjemnost, kar potrjujejo tudi slavna imena, kot sta Barack Obama in Tom Cruise, ki sta bila med občudovalci znamke.
Asortiman Bijan vključuje predvsem luksuzne parfume, toaletne vode in moško modo, pri čemer je najznamenitejša legendarna parfumska kolekcija Bijan for Men ali Bijan for Women v značilni okrogli steklenički. Izstopajo tudi omejene izdaje in ekskluzivna sodelovanja, ki poudarjajo izjemen status znamke na svetovnem trgu. Izdelki Bijan so idealna izbira za tiste, ki iščejo pravi luksuz, izvirnost in oseben slog – naj gre za dišave za posebne priložnosti ali natančno izdelane modne dodatke, vedno gre za izkušnjo, ki poudarja edinstvenost svojega nosilca.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00