Billie Eilish Eilish 150 ml
gel za prhanje za ženske

Odkrijte čar Billie Eilish z novim Eilish gelom za prhanje, ki slavi edinstvenost in sodobno ženskost. Ta gel za prhanje je del ikonične linije Eilish, ki prinaša sladke in čutne vonje v vašo vsakodnevno nego. Z volumnom 150 ml je idealen za tiste, ki iščejo nekaj posebnega za svoje rituale nege telesa. Njegov sladek vonj je očarljiv in zapeljiv, popoln za intimne večere ali trenutke, ko želite biti v središču pozornosti.
Ta gel za prhanje je popoln dodatek k vsakodnevnemu sprostitvenemu ritualu. Vonj se začne s svežimi toni sladkorja, rdečih jagod in mandarine, ki prinašajo občutek energije in živahnosti. V srcu kompozicije se razprostirajo topli in okusni akordi vanilije, kakava in začimb, ki so nežno obogateni z vonjem vrtnice. Te sestavine skupaj ustvarjajo harmonijo, ki božajo vaše čute. Osnovo vonja sestavljajo tonka fižol, ambra, mošus in lesni toni, ki vonju dodajo globino in prefinjenost.
Billie Eilish Eilish gel za prhanje je zasnovan tako, da nudi ne le osvežujoč občutek čistoče, ampak tudi dolgotrajen vonj, ki vas spremlja skozi ves dan. Ta izdelek je popolna izbira za ženske, ki želijo poudariti svojo individualnost in karizmo. Uživajte v trenutkih sprostitve, medtem ko vas sladki toni tega edinstvenega vonja odnesejo.
Uporaba gela za prhanje je preprosta in prijetna. Nanesite majhno količino gela na mokro kožo in nežno vmasirajte, dokler se ne ustvari bogata pena. Uživajte v sproščujočem vonju in temeljito sperite s toplo vodo. Gel za prhanje je idealen za vsakodnevno uporabo, bodisi po dolgem dnevu v službi ali kot del vašega sprostitvenega rituala. Za najboljše rezultate priporočamo, da po prhanju uporabite vlažilno mleko za telo, ki zaklene vonj in pusti kožo mehko in gladko.
Vodja mandarina, rdeče jagode, sladkor
Srce kakav, vanilija, vrtnica, začimbe
Ozadje ambra, fižol Tonka, lesne note, mošus
Preberite navodila in jih upoštevajte.
Parlux Ltd.
www.billieeilishfragrances.com
EAN: 0608940582701
Znamka Billie Eilish je nastala v Združenih državah kot zvezdniški parfumerski projekt istoimenske pevke v sodelovanju s podjetjem Parlux, na trg pa je vstopila leta 2021 z uvedbo prve dišave Eilish Eau de Parfum. Ta premierna kompozicija, zasnovana na kremni vanilji in sladkih cvetličnih tonih, je takoj pritegnila pozornost ne le ljubiteljev glasbe, ampak tudi ljubiteljev sodobnih gurmanskih parfumov. Uspehu je sledila leta 2022 zatemnjena in skrivnostna kolekcija Eilish No. 2, ki je prinesla lesno-začinjeni značaj s toni bergamota, papirusovca in palo santa. Leta 2023 se je pojavila omejena izdaja Eilish No. 3 v ikonični steklenički v obliki poprsja v intenzivno rdečem odtenku, parfumska linija pa se je razširila z dišavami Your Turn in Your Turn II, ki potrjujejo ambicijo znamke, da zgradi celovito, osebno parfumsko paleto.
Filozofija znamke Billie Eilish temelji na avtentičnosti, osebnosti in močnem čustvenem doživetju dišave – parfumi naj bi delovali kot "druga koža", ki poudarja individualnost nosilca. Kompozicije pogosto delujejo s kontrastom sladkih, toplih tonov in globljih lesnih ali začinjenih akordov, kar odraža izrazit, včasih tudi temnejši estetski svet Billie Eilish. Poudarek je na kakovostni sestavi in dolgotrajnem učinku, znamka pa se profilira kot moderna zvezdniška parfumska linija, ki se izogiba prvoplanovski všečnosti in stavi na originalen, zapomnljiv značaj. Izrazite, kiparsko oblikovane stekleničke, ki spominjajo na torzo telesa, so postale prepoznavni znak celotne kolekcije Eilish, komunikacija znamke na družbenih omrežjih pa sledi vizualnemu stilu pevke – samozavesten, izrazit in hkrati intimen.
V sortimentu znamke Billie Eilish prevladujejo predvsem parfumi v obliki parfumskih vod, ki so običajno na voljo v praktičnih in zbirateljskih velikostih, na primer 50 ml ali 100 ml. Osnovo tvorijo originalna vaniljevo-gurmanska Eilish, lesno-začinjena Eilish No. 2, zapeljivejša omejena Eilish No. 3 in novejše uniseks kompozicije Your Turn in Your Turn II, ki razvijajo lesno-sadne in ambrovske akorde. Ta parfumska linija je idealna za stranke, ki iščejo izrazite, karakterno obarvane dišave z modernim podpisom, bodisi kot vsakdanji osebni "podpis" ali kot zbirko ikoničnih stekleničk na toaletni mizi. Znamka nagovarja predvsem mlajšo in mladostno mislečo publiko, ki v parfumu ne išče le vonja, ampak tudi zgodbo, emocijo in vizualno doživetje v enem.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00