Bourjois Le Duo Blush
rdečilo v prahu 2v1

Odkrijte čar francoske elegance z Bourjois Le Duo Blush pudrastim rdečilom 2v1 03 Caraméli Mélo. To rdečilo je del ikonične kolekcije Le Duo Blush, znane po svojih sofisticiranih odtenkih in nežni teksturi. Bourjois, blagovna znamka z bogato zgodovino na področju dekorativne kozmetike, prinaša izdelek, ki združuje dva odtenka v eni embalaži, kar omogoča ustvarjanje naravnega in svežega videza.
Bourjois Le Duo Blush je idealna izbira za ženske, ki želijo svojemu ličenju dodati nežno noto in sijaj. Rdečilo je zasnovano tako, da se enostavno nanaša in popolnoma zlije s kožo, s čimer zagotavlja dolgotrajen učinek. Njegova kompaktna embalaža je praktična za vsakodnevno uporabo in potovanja, tako da bo vaš priljubljen izdelek vedno pri roki.
Ta izdelek je popoln za dnevno nošenje, ko želite izgledati sveže in naravno. Zaradi nežnih odtenkov je primeren za vsakodnevno ličenje za delo ali neformalna srečanja s prijatelji. Bourjois Le Duo Blush vam pomaga poudariti vašo naravno lepoto in dodati koži zdrav videz.
Ta izdelek je primeren za normalen tip kože. Idealno za ženske, ki želijo svojemu ličenju dodati nežni in naravni videz.
Nanestite majhno količino rdečila na ličnice s čopičem. Za naraven videz nežno zabrišite. Kombinirajte oba odtenka za optimalen učinek.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | Bourjois |
| Zbirka | Le Duo Blush |
| Vrsta izdelka | Pisala za obraz |
| Velikost | 2,4 g |
| Tip kože | Normalno |
| Učinek | Poudarite, Razjasnitev |
| KATEGORIJE | Obraz |
Shranjujte izven dosega otrok., Izdelek uporabljajte le na način in za namen, ki ga je določil proizvajalec.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3614224874254
Bourjois je ikonična znamka dekorativne kozmetike iz Francije, ki jo je leta 1863 ustanovil vizionarski igralec in kozmetični inovator Joseph-Albert Ponsin. Sprva je nastala v pariškem gledališkem svetu, kjer je Ponsin ustvarjal poseben make-up za igralce, da bi na odru izstopali. Prav njegova kreativnost in občutek za estetiko sta postavila temelje znamke, ki se je kmalu razširila tudi izven gledaliških krogov. Skozi leta je Bourjois postala pionir na področju kozmetičnih inovacij, na primer z uvedbo legendarne okrogle škatlice rdečila in kasneje razširitvijo svoje ponudbe z široko paleto dekorativne kozmetike, ki je danes priljubljena po vsem svetu.
Filozofija znamke Bourjois temelji na francoskem šarmu, kreativnosti in veselju do ličenja. Znamka zagovarja vrednote, kot so igrivost, naravna lepota in dostopen luksuz, ki so vedno povezani z edinstvenim pariškim slogom. Pri svojih izdelkih daje poudarek na inovativno sestavo, prijetne teksture in enostavno uporabo, kar omogoča vsaki ženski, da izrazi svojo osebnost. Bourjois se navdihuje z energijo in življenjem v Parizu, kar se odraža v barvitih kolekcijah in izvirnem dizajnu embalaže. Zastopa odgovoren pristop k proizvodnji, izdelki niso testirani na živalih in znamka dolgoročno podpira vrednote etičnega poslovanja. Njene kampanje in komunikacija na družbenih omrežjih prinašajo navdih, veselje in pogum za eksperimentiranje z barvami.
V asortimanu Bourjois najdemo široko paleto izdelkov za ličenje, predvsem make-up, maskare, senčila za oči, šminke, rdečila in lake za nohte. Med najbolj znane izdelke spada ikonično okroglo rdečilo "Little Round Pot Blush" in priljubljena kolekcija šmink "Rouge Edition Velvet", ki sta pridobila priljubljenost zaradi intenzivnih barv in dolgotrajnega učinka. Znamka redno prinaša omejene izdaje in trendovske kolekcije, navdihnjene s pariško modo. Bourjois je idealna izbira za vse, ki iščejo izviren videz, kakovostne izdelke in francoski šarm v vsakodnevnem ličenju.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00