Bourjois Masculin 2 Black Instant
Toaletna voda za moške

Odkrijte edinstveno toaletno vodo Bourjois Masculin 2 Black Instant za moške, ki prinaša osvežujočo in samozavestno izkušnjo. Ta dišava, ki je del kolekcije Masculin 2 Black Instant, je utelešenje moderne elegance in prefinjenosti. Bourjois, svetovno znana znamka z bogato zgodovino, združuje v svoji dišavi elemente narave, ki ustvarjajo nepozaben vtis.
Dišava Bourjois Masculin 2 Black Instant temelji na bogatih lesnih notah, dopolnjenih s svežimi zelenimi akordi, vetiverjem in bergamotko. Ta kombinacija ustvarja harmonično in dinamično celoto, ki bo pritegnila moške, ki iščejo dišavo za posebne priložnosti, kot so večerne družabne dogodke ali romantična srečanja. Lesne note dodajo dišavi globino in moč, medtem ko sveži akordi prinašajo lahkotnost in energijo.
Ta parfum je idealna izbira za moške, ki želijo izraziti svojo osebnost skozi dišavo. V praktični embalaži s prostornino 112 ml je Bourjois Masculin 2 Black Instant ne le odličen dodatek k vaši zbirki, ampak tudi popolno darilo za vsakega moškega, ki ceni kakovost in stil.
Za najboljši učinek nanesite toaletno vodo Bourjois Masculin 2 Black Instant na čisto in suho kožo. Osredotočite se predvsem na pulzne točke, kot so zapestje, vrat in za ušesi, kjer bo dišava najbolje razvila svoj polni potencial. Za daljšo obstojnost dišave lahko nanesete tudi majhno količino na oblačila ali lase. Ne uporabljajte preveč, da dišava ne bo preveč intenzivna, in pustite, da se naravno razvije čez dan.
Srce bergamotka, lesne note, sveže zelene note, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3052503107318
Bourjois je ikonična znamka dekorativne kozmetike iz Francije, ki jo je leta 1863 ustanovil vizionarski igralec in kozmetični inovator Joseph-Albert Ponsin. Sprva je nastala v pariškem gledališkem svetu, kjer je Ponsin ustvarjal poseben make-up za igralce, da bi na odru izstopali. Prav njegova kreativnost in občutek za estetiko sta postavila temelje znamke, ki se je kmalu razširila tudi izven gledaliških krogov. Skozi leta je Bourjois postala pionir na področju kozmetičnih inovacij, na primer z uvedbo legendarne okrogle škatlice rdečila in kasneje razširitvijo svoje ponudbe z široko paleto dekorativne kozmetike, ki je danes priljubljena po vsem svetu.
Filozofija znamke Bourjois temelji na francoskem šarmu, kreativnosti in veselju do ličenja. Znamka zagovarja vrednote, kot so igrivost, naravna lepota in dostopen luksuz, ki so vedno povezani z edinstvenim pariškim slogom. Pri svojih izdelkih daje poudarek na inovativno sestavo, prijetne teksture in enostavno uporabo, kar omogoča vsaki ženski, da izrazi svojo osebnost. Bourjois se navdihuje z energijo in življenjem v Parizu, kar se odraža v barvitih kolekcijah in izvirnem dizajnu embalaže. Zastopa odgovoren pristop k proizvodnji, izdelki niso testirani na živalih in znamka dolgoročno podpira vrednote etičnega poslovanja. Njene kampanje in komunikacija na družbenih omrežjih prinašajo navdih, veselje in pogum za eksperimentiranje z barvami.
V asortimanu Bourjois najdemo široko paleto izdelkov za ličenje, predvsem make-up, maskare, senčila za oči, šminke, rdečila in lake za nohte. Med najbolj znane izdelke spada ikonično okroglo rdečilo "Little Round Pot Blush" in priljubljena kolekcija šmink "Rouge Edition Velvet", ki sta pridobila priljubljenost zaradi intenzivnih barv in dolgotrajnega učinka. Znamka redno prinaša omejene izdaje in trendovske kolekcije, navdihnjene s pariško modo. Bourjois je idealna izbira za vse, ki iščejo izviren videz, kakovostne izdelke in francoski šarm v vsakodnevnem ličenju.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00