Bourjois Push Up Volume Glamour Waterproof Mascara
vodoodporna maskara za podaljševanje trepalnic in volumen
7 ml za 6,69 €

Bourjois Push Up Volume Glamour Waterproof Mascara je popolna spremljevalka za vsako žensko, ki si želi dramatičen pogled in neustavljiv volumen trepalnic. Ta vodoodporna maskara iz portfelja priznane znamke Bourjois ne le podaljša, temveč tudi močno poudari vaše trepalnice. Zahvaljujoč svoji posebni formuli zagotavlja dolgotrajen učinek, ki zdrži tudi v zahtevnih razmerah, bodisi v deževnem vremenu ali med intenzivnimi športnimi aktivnostmi.
Znamka Bourjois je znana po svoji inovativnosti in kakovosti na področju dekorativne kozmetike. Linija Push Up Volume Glamour je zasnovana tako, da nudi maksimalen volumen in podaljšanje, zaradi česar je idealna izbira za večerne dogodke, kjer želite zablesteti. Ta maskara ne le poudari vaše oči, ampak tudi doda vašemu videzu prefinjenost in eleganco.
Ta maskara je idealna za normalen tip kože in je namenjena ženskam, ki želijo doseči intenziven pogled.
Nanesite maskaro od korenin do konic trepalnic z nežnimi potegi. Za dosego maksimalnega volumna nanesite več plasti. Primerna za vsakodnevno uporabo in posebne priložnosti.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | Bourjois |
| Vrsta izdelka | Maskara |
| Velikost | 7 ml |
| Tip kože | Normalno |
| Učinek | Poudarite |
| KATEGORIJE | Oči |
Shranjujte izven dosega otrok., Izdelek uporabljajte le na način in za namen, ki ga je določil proizvajalec.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3052503707136
Bourjois je ikonična znamka dekorativne kozmetike iz Francije, ki jo je leta 1863 ustanovil vizionarski igralec in kozmetični inovator Joseph-Albert Ponsin. Sprva je nastala v pariškem gledališkem svetu, kjer je Ponsin ustvarjal poseben make-up za igralce, da bi na odru izstopali. Prav njegova kreativnost in občutek za estetiko sta postavila temelje znamke, ki se je kmalu razširila tudi izven gledaliških krogov. Skozi leta je Bourjois postala pionir na področju kozmetičnih inovacij, na primer z uvedbo legendarne okrogle škatlice rdečila in kasneje razširitvijo svoje ponudbe z široko paleto dekorativne kozmetike, ki je danes priljubljena po vsem svetu.
Filozofija znamke Bourjois temelji na francoskem šarmu, kreativnosti in veselju do ličenja. Znamka zagovarja vrednote, kot so igrivost, naravna lepota in dostopen luksuz, ki so vedno povezani z edinstvenim pariškim slogom. Pri svojih izdelkih daje poudarek na inovativno sestavo, prijetne teksture in enostavno uporabo, kar omogoča vsaki ženski, da izrazi svojo osebnost. Bourjois se navdihuje z energijo in življenjem v Parizu, kar se odraža v barvitih kolekcijah in izvirnem dizajnu embalaže. Zastopa odgovoren pristop k proizvodnji, izdelki niso testirani na živalih in znamka dolgoročno podpira vrednote etičnega poslovanja. Njene kampanje in komunikacija na družbenih omrežjih prinašajo navdih, veselje in pogum za eksperimentiranje z barvami.
V asortimanu Bourjois najdemo široko paleto izdelkov za ličenje, predvsem make-up, maskare, senčila za oči, šminke, rdečila in lake za nohte. Med najbolj znane izdelke spada ikonično okroglo rdečilo "Little Round Pot Blush" in priljubljena kolekcija šmink "Rouge Edition Velvet", ki sta pridobila priljubljenost zaradi intenzivnih barv in dolgotrajnega učinka. Znamka redno prinaša omejene izdaje in trendovske kolekcije, navdihnjene s pariško modo. Bourjois je idealna izbira za vse, ki iščejo izviren videz, kakovostne izdelke in francoski šarm v vsakodnevnem ličenju.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00