Bourjois Rue du Café
senčila za oči

Odkrijte čar Bourjois Rue du Café senčil za oči 02 Chocolate Nude Edition, ki vas popeljejo v svet nežnih in naravnih odtenkov. Ta kolekcija priznane znamke Bourjois je navdihnjena z vzdušjem pariških kavarn, kjer sta eleganca in slog na dnevnem redu. Senčila za oči v odtenku Chocolate Nude Edition ponujajo prefinjeno kombinacijo rjavih tonov, ki popolnoma poudarijo vaše oči in jim dodajo globino.
Znamka Bourjois je znana po svoji dolgi tradiciji na področju dekorativne kozmetike, kjer se osredotoča na kakovost in inovacije. Kolekcija Rue du Café je idealna izbira za ženske, ki iščejo nežen in naraven videz. Ta senčila za oči so popolna za vsakodnevno nošenje, naj bo to za delo, sestanek ali popoldansko kavo s prijatelji. Njihova svilnata tekstura zagotavlja enostaven nanos in dolgotrajen učinek.
Ta senčila za oči so idealna za normalen tip kože in so odlična za ženske, ki želijo poudariti svojo naravno lepoto.
Senčila nanesite na veke s pomočjo aplikatorja ali čopiča. Za intenzivnejši učinek plastite posamezne odtenke. Uporabite jih lahko samostojno ali v kombinaciji z drugimi izdelki iz kolekcije Rue du Café.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | Bourjois |
| Zbirka | Rue du Café |
| Vrsta izdelka | Senčila za oči |
| Velikost | 7,68 g |
| Tip kože | Normalno |
| Učinek | Poudarite, Razjasnitev |
| KATEGORIJE | Oči |
Shranjujte izven dosega otrok., Izdelek uporabljajte le na način in za namen, ki ga je določil proizvajalec.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3614228410694
Bourjois je ikonična znamka dekorativne kozmetike iz Francije, ki jo je leta 1863 ustanovil vizionarski igralec in kozmetični inovator Joseph-Albert Ponsin. Sprva je nastala v pariškem gledališkem svetu, kjer je Ponsin ustvarjal poseben make-up za igralce, da bi na odru izstopali. Prav njegova kreativnost in občutek za estetiko sta postavila temelje znamke, ki se je kmalu razširila tudi izven gledaliških krogov. Skozi leta je Bourjois postala pionir na področju kozmetičnih inovacij, na primer z uvedbo legendarne okrogle škatlice rdečila in kasneje razširitvijo svoje ponudbe z široko paleto dekorativne kozmetike, ki je danes priljubljena po vsem svetu.
Filozofija znamke Bourjois temelji na francoskem šarmu, kreativnosti in veselju do ličenja. Znamka zagovarja vrednote, kot so igrivost, naravna lepota in dostopen luksuz, ki so vedno povezani z edinstvenim pariškim slogom. Pri svojih izdelkih daje poudarek na inovativno sestavo, prijetne teksture in enostavno uporabo, kar omogoča vsaki ženski, da izrazi svojo osebnost. Bourjois se navdihuje z energijo in življenjem v Parizu, kar se odraža v barvitih kolekcijah in izvirnem dizajnu embalaže. Zastopa odgovoren pristop k proizvodnji, izdelki niso testirani na živalih in znamka dolgoročno podpira vrednote etičnega poslovanja. Njene kampanje in komunikacija na družbenih omrežjih prinašajo navdih, veselje in pogum za eksperimentiranje z barvami.
V asortimanu Bourjois najdemo široko paleto izdelkov za ličenje, predvsem make-up, maskare, senčila za oči, šminke, rdečila in lake za nohte. Med najbolj znane izdelke spada ikonično okroglo rdečilo "Little Round Pot Blush" in priljubljena kolekcija šmink "Rouge Edition Velvet", ki sta pridobila priljubljenost zaradi intenzivnih barv in dolgotrajnega učinka. Znamka redno prinaša omejene izdaje in trendovske kolekcije, navdihnjene s pariško modo. Bourjois je idealna izbira za vse, ki iščejo izviren videz, kakovostne izdelke in francoski šarm v vsakodnevnem ličenju.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00