Bourjois Volume Glamour Coup de Théâtre
maskara za podaljševanje trepalnic in volumen

Odkrijte čar francoske elegance z maskaro Bourjois Volume Glamour Coup de Théâtre, ki prinaša dramatičen volumen in podaljšanje vaših trepalnic. Ta ikonična maskara znamke Bourjois, znane po dolgoletni tradiciji na področju dekorativne kozmetike, je idealna spremljevalka za vsakodnevno ličenje in posebne večerne priložnosti. Zahvaljujoč svoji edinstveni formuli in natančni krtački, trepalnicam zagotavlja neverjeten volumen in dolžino, ne da bi jih obtežila.
Bourjois Volume Glamour Coup de Théâtre je zasnovana tako, da poudari vaše oči in jim doda neustavljiv videz. Njena črna barva je intenzivna in dolgotrajna, kar zagotavlja, da bo vaš pogled ostal izrazit ves dan. Ta maskara je popolna izbira za ženske, ki želijo doseči učinek umetnih trepalnic brez truda in z maksimalnim udobjem.
Ta maskara je primerna za normalen tip kože in je namenjena ženskam, ki želijo poudariti svoje oči in doseči učinek podaljšanih trepalnic.
Nanesite maskaro od korena do konic trepalnic z nežnimi, krožnimi gibi. Za intenzivnejši učinek nanesite več plasti. Izogibajte se stiku z očmi.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | Bourjois |
| Vrsta izdelka | Maskara |
| Velikost | 7 ml |
| Tip kože | Normalno |
| Učinek | Poudarite |
| KATEGORIJE | Oči |
Shranjujte izven dosega otrok., Izdelek uporabljajte le na način in za namen, ki ga je določil proizvajalec.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3616300771761
Bourjois je ikonična znamka dekorativne kozmetike iz Francije, ki jo je leta 1863 ustanovil vizionarski igralec in kozmetični inovator Joseph-Albert Ponsin. Sprva je nastala v pariškem gledališkem svetu, kjer je Ponsin ustvarjal poseben make-up za igralce, da bi na odru izstopali. Prav njegova kreativnost in občutek za estetiko sta postavila temelje znamke, ki se je kmalu razširila tudi izven gledaliških krogov. Skozi leta je Bourjois postala pionir na področju kozmetičnih inovacij, na primer z uvedbo legendarne okrogle škatlice rdečila in kasneje razširitvijo svoje ponudbe z široko paleto dekorativne kozmetike, ki je danes priljubljena po vsem svetu.
Filozofija znamke Bourjois temelji na francoskem šarmu, kreativnosti in veselju do ličenja. Znamka zagovarja vrednote, kot so igrivost, naravna lepota in dostopen luksuz, ki so vedno povezani z edinstvenim pariškim slogom. Pri svojih izdelkih daje poudarek na inovativno sestavo, prijetne teksture in enostavno uporabo, kar omogoča vsaki ženski, da izrazi svojo osebnost. Bourjois se navdihuje z energijo in življenjem v Parizu, kar se odraža v barvitih kolekcijah in izvirnem dizajnu embalaže. Zastopa odgovoren pristop k proizvodnji, izdelki niso testirani na živalih in znamka dolgoročno podpira vrednote etičnega poslovanja. Njene kampanje in komunikacija na družbenih omrežjih prinašajo navdih, veselje in pogum za eksperimentiranje z barvami.
V asortimanu Bourjois najdemo široko paleto izdelkov za ličenje, predvsem make-up, maskare, senčila za oči, šminke, rdečila in lake za nohte. Med najbolj znane izdelke spada ikonično okroglo rdečilo "Little Round Pot Blush" in priljubljena kolekcija šmink "Rouge Edition Velvet", ki sta pridobila priljubljenost zaradi intenzivnih barv in dolgotrajnega učinka. Znamka redno prinaša omejene izdaje in trendovske kolekcije, navdihnjene s pariško modo. Bourjois je idealna izbira za vse, ki iščejo izviren videz, kakovostne izdelke in francoski šarm v vsakodnevnem ličenju.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00