Bourjois Volume Reveal Mascara
maskara za podaljševanje trepalnic in volumen

Odkrijte čar Bourjois Volume Reveal Mascara v odtenku Ultra Black, ki prinaša revolucijo v ličenju oči. Ta maskara je zasnovana tako, da vašim trepalnicam zagotovi maksimalen volumen in podaljšanje, ki traja ves dan. Znamka Bourjois, znana po svojem francoskem šarmu in inovativnih izdelkih, prinaša to maskaro za ženske, ki želijo poudariti svoj pogled in mu dodati intenzivnost.
Maskara Volume Reveal je opremljena s posebnim čopičem, ki ujame tudi najtanjše trepalnice in jih enakomerno prekrije z intenzivno črno barvo. Tako vaše oči pridobijo globok in dramatičen videz, idealen za večerne dogodke ali posebne priložnosti. S to maskaro boste v središču pozornosti, ne glede na to, ali greste na zabavo ali romantično večerjo.
Bourjois je znamka z dolgoletno tradicijo na področju dekorativne kozmetike. Njeni izdelki so priljubljeni zaradi svoje kakovosti in sposobnosti izpolniti pričakovanja tudi najzahtevnejših strank. Volume Reveal Mascara je še en dokaz, da Bourjois ve, kako ustvariti izdelek, ki ne le odlično izgleda, ampak tudi popolno deluje.
Ta maskara je idealna za ženske z normalnimi trepalnicami, ki želijo poudariti svoj pogled in dodati trepalnicam volumen in dolžino.
Nanesite maskaro od korenin do konic trepalnic s cik-cak gibi za dosego maksimalnega volumna. Za intenzivnejši učinek nanesite več plasti.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | Bourjois |
| Vrsta izdelka | Maskara |
| Velikost | 7,5 ml |
| Tip kože | Normalno |
| Učinek | Poudarite |
| KATEGORIJE | Oči |
Shranjujte izven dosega otrok., Izdelek uporabljajte le na način in za namen, ki ga je določil proizvajalec.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3052503812212
Bourjois je ikonična znamka dekorativne kozmetike iz Francije, ki jo je leta 1863 ustanovil vizionarski igralec in kozmetični inovator Joseph-Albert Ponsin. Sprva je nastala v pariškem gledališkem svetu, kjer je Ponsin ustvarjal poseben make-up za igralce, da bi na odru izstopali. Prav njegova kreativnost in občutek za estetiko sta postavila temelje znamke, ki se je kmalu razširila tudi izven gledaliških krogov. Skozi leta je Bourjois postala pionir na področju kozmetičnih inovacij, na primer z uvedbo legendarne okrogle škatlice rdečila in kasneje razširitvijo svoje ponudbe z široko paleto dekorativne kozmetike, ki je danes priljubljena po vsem svetu.
Filozofija znamke Bourjois temelji na francoskem šarmu, kreativnosti in veselju do ličenja. Znamka zagovarja vrednote, kot so igrivost, naravna lepota in dostopen luksuz, ki so vedno povezani z edinstvenim pariškim slogom. Pri svojih izdelkih daje poudarek na inovativno sestavo, prijetne teksture in enostavno uporabo, kar omogoča vsaki ženski, da izrazi svojo osebnost. Bourjois se navdihuje z energijo in življenjem v Parizu, kar se odraža v barvitih kolekcijah in izvirnem dizajnu embalaže. Zastopa odgovoren pristop k proizvodnji, izdelki niso testirani na živalih in znamka dolgoročno podpira vrednote etičnega poslovanja. Njene kampanje in komunikacija na družbenih omrežjih prinašajo navdih, veselje in pogum za eksperimentiranje z barvami.
V asortimanu Bourjois najdemo široko paleto izdelkov za ličenje, predvsem make-up, maskare, senčila za oči, šminke, rdečila in lake za nohte. Med najbolj znane izdelke spada ikonično okroglo rdečilo "Little Round Pot Blush" in priljubljena kolekcija šmink "Rouge Edition Velvet", ki sta pridobila priljubljenost zaradi intenzivnih barv in dolgotrajnega učinka. Znamka redno prinaša omejene izdaje in trendovske kolekcije, navdihnjene s pariško modo. Bourjois je idealna izbira za vse, ki iščejo izviren videz, kakovostne izdelke in francoski šarm v vsakodnevnem ličenju.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00