Chanel Allure Homme Sport
Toaletna voda za moške
3 x 20 ml za 104,76 €
Na zalogi 1 kos, petek 5. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
104,76 €

Chanel je sinonim za brezčasno eleganco in razkošje. V njihovi kolekciji Allure Homme Sport najdete dišavo, ki pooseblja dinamičen življenjski slog sodobnega moškega. Ta toaletna voda prinaša svežo in energizirajočo izkušnjo s svojo citrusno dišavo, ki je idealna za aktivne dni polne gibanja in športa.
Na začetku vas osveži mandarina in sicilijanska pomaranča, ki se mešata z morskimi toni in aldehidi, ki dišavi dodajajo iskrivo svežino. V srcu dišave se razvije cedra in črni poper z Madagaskarja, ki ji dodajata moško globino, medtem ko neroli prinaša nežno cvetlično noto. Osnova dišave je bogata in čutna, sestavljena iz belega mošusa, vetiverja, vanilije in elemi smole, ki se harmonično prepletajo z ambroznimi podtoni in brinovimi jagodami.
Ta toaletna voda je zasnovana za moške, ki ljubijo gibanje in potrebujejo dišavo, ki jih bo spremljala ves dan. Praktično pakiranje 3 x 20 ml omogoča enostavno polnjenje in je idealno za potovanja ali športno torbo. Chanel Allure Homme Sport ni le dišava, je izjava stila in energije.
Za optimalen učinek nanesite toaletno vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Tako se bo dišava bolje razvila in bo trajala dlje. Zaradi praktičnega pakiranja 3 x 20 ml boste svoj najljubši parfum vedno imeli pri roki, ne glede na to, ali ste na poti ali v telovadnici. Stekleničke shranjujte na hladnem in suhem, da ohranite njihovo kakovost in intenzivnost.
Vodja aldehidi, mandarina, morske note, sicilijanska pomaranča
Srce cedra, neroli, črni poper z Madagaskarja
Ozadje ambra, beli mošus, elemi smola, jagodičje česmina, vanilija, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Chanel, Inc.
www.chanel.com
EAN: 3145891238006
Blagovna znamka Chanel izvira iz Francije in njena zgodovina sega vse do leta 1910, ko jo je ustanovila legendarna oblikovalka Gabrielle "Coco" Chanel. Njen revolucionarni pogled na modo in želja po svobodi sta vplivala ne le na tedanje družbene trende, ampak tudi na samo podobo modernega luksuza. Chanel je začela kot majhna pariška trgovina s klobuki, a je kmalu razširila ponudbo na oblačila, ki so rušila konvencije – na primer ikonično malo črno obleko ali udoben tvid kostim. Leta 1921 je predstavila svoj prvi parfum, danes svetovno znani Chanel No. 5, in s tem postavila temelje eni najbolj cenjenih modnih in kozmetičnih znamk na svetu.
Filozofija Chanel temelji na preprosti eleganci, brezčasnosti in pogumu biti drugačen. Znamka se zavzema za vrednote, kot so izvirnost, neodvisnost in avtentičnost, kar se odraža v vsakem detajlu njenih kolekcij. Chanel daje poudarek na natančno izdelavo, kakovostne materiale in dolgoročno trajnost, vključno s spoštovanjem tradicionalnih obrtnih tehnik in inovacij na področju skrbi za okolje. Navdih črpa iz umetnosti, arhitekture in pariškega življenjskega sloga, kar je vidno v vsaki novi kolekciji. Izrazite kampanje in ikonične ambasadorke, kot so Marilyn Monroe, Keira Knightley ali Lily-Rose Depp, poudarjajo močan in samozavesten stil komunikacije znamke.
V asortimanu Chanel ne manjkajo luksuzni parfumi, dekorativna kozmetika, nega kože, lasna kozmetika in izbrani modni dodatki. Zastavonoša je slavni parfum Chanel No. 5, poleg tega pa tudi kolekcija Les Exclusifs de Chanel ali ikonična šminka Rouge Coco. Znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi oblikovalci ter umetniki, kar prinaša svež pogled na klasično eleganco. Chanel je idealna izbira za vsakogar, ki išče brezčasno lepoto, vrhunsko kakovost in stil, ki navdihuje tudi po desetletjih.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00