Chanel Pour Monsieur 100 ml
voda za britje po britju za moške

Chanel Pour Monsieur je ikonična voda po britju, ki uteleša eleganco in prefinjenost znamke Chanel. Ta ciprska dišava je namenjena moškim, ki cenijo kakovost in prestiž, ki ga prinaša Chanel. Parfumska linija Pour Monsieur ponuja klasično, a sodobno izkušnjo, ki je popolna za formalne priložnosti in večerne dogodke.
Dišava Chanel Pour Monsieur je umetniško delo kombinacije skrbno izbranih sestavin. V zgornjih notah se mešajo iskriv sicilijanski limon, svež petitgrain in nežni neroli, ki prinašajo osvežujoč uvod poln energije. Srce dišave tvorijo eksotični toni kardamoma, ingverja in koriandra z dotikom bazilike, kar ustvarja kompleksno in dinamično sredino. Osnova te dišave je zgrajena na zemeljskih tonih vetiverja, možatem cedru in hrastovem mahu, ki dodajajo globino in dolgotrajen vtis.
Chanel Pour Monsieur je več kot le voda po britju; je utelešenje sloga in osebnosti. Je idealna izbira za moške, ki želijo pustiti izrazit vtis in se počutiti samozavestno. Ta dišava je odličen dodatek k vsakemu gentlemanskemu ritualu nege kože. V vsaki kapljici je skrita zgodovina in tradicija, ki to vodo po britju naredi brezčasni dragulj.
Za najboljši učinek nanesite vodo po britju Chanel Pour Monsieur na čisto in suho kožo po britju. Majhno količino tekočine nežno vtapkajte v kožo obraza in vratu. Izogibajte se predelu okoli oči. Ta postopek ne bo le osvežil vašo kožo, ampak bo tudi pustil nežno dišavo, ki vas bo spremljala ves dan. Ne pozabite, da je manj včasih več, posebej pri tako kakovostni in intenzivni dišavi, kot je Chanel Pour Monsieur.
Vodja neroli, petitgrain, sicilijanska limona
Srce bazilika, ginger, kardamom, koriander
Ozadje cedra, hrastov lišaj, vetiver
Vnetljivo., Preberite navodila in jih upoštevajte.
Chanel, Inc.
www.chanel.com
EAN: 3145891170610
Blagovna znamka Chanel izvira iz Francije in njena zgodovina sega vse do leta 1910, ko jo je ustanovila legendarna oblikovalka Gabrielle "Coco" Chanel. Njen revolucionarni pogled na modo in želja po svobodi sta vplivala ne le na tedanje družbene trende, ampak tudi na samo podobo modernega luksuza. Chanel je začela kot majhna pariška trgovina s klobuki, a je kmalu razširila ponudbo na oblačila, ki so rušila konvencije – na primer ikonično malo črno obleko ali udoben tvid kostim. Leta 1921 je predstavila svoj prvi parfum, danes svetovno znani Chanel No. 5, in s tem postavila temelje eni najbolj cenjenih modnih in kozmetičnih znamk na svetu.
Filozofija Chanel temelji na preprosti eleganci, brezčasnosti in pogumu biti drugačen. Znamka se zavzema za vrednote, kot so izvirnost, neodvisnost in avtentičnost, kar se odraža v vsakem detajlu njenih kolekcij. Chanel daje poudarek na natančno izdelavo, kakovostne materiale in dolgoročno trajnost, vključno s spoštovanjem tradicionalnih obrtnih tehnik in inovacij na področju skrbi za okolje. Navdih črpa iz umetnosti, arhitekture in pariškega življenjskega sloga, kar je vidno v vsaki novi kolekciji. Izrazite kampanje in ikonične ambasadorke, kot so Marilyn Monroe, Keira Knightley ali Lily-Rose Depp, poudarjajo močan in samozavesten stil komunikacije znamke.
V asortimanu Chanel ne manjkajo luksuzni parfumi, dekorativna kozmetika, nega kože, lasna kozmetika in izbrani modni dodatki. Zastavonoša je slavni parfum Chanel No. 5, poleg tega pa tudi kolekcija Les Exclusifs de Chanel ali ikonična šminka Rouge Coco. Znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi oblikovalci ter umetniki, kar prinaša svež pogled na klasično eleganco. Chanel je idealna izbira za vsakogar, ki išče brezčasno lepoto, vrhunsko kakovost in stil, ki navdihuje tudi po desetletjih.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00