Clean Ultimate
parfumirana voda unisex

Odkrijte Clean Ultimate, edinstveno parfumsko vodo, ki ponuja svežo cvetlično izkušnjo za moške in ženske. Ta dišava je popoln primer, kako Clean združuje naravne esence z modernim pristopom k parfumeriji. S svojimi čistimi in lahkimi toni je Ultimate idealna izbira za tiste, ki hrepenijo po osvežujočem in naravnem vtisu.
Dišava Clean Ultimate vas bo očarala s svežim začetkom, kjer v ospredju prevladujejo citrusni toni bergamota, limete in limone. Ta svež začetek se postopoma razvije v cvetlično srce, polno elegance in nežnosti. Jasmin, šmarnica, bela vrtnica, sivka in tuberoza ustvarjajo harmoničen akord, ki poudari vašo edinstveno osebnost. V osnovi boste začutili nežne in pomirjujoče tone nerolija in mošusa, ki dišavi dodajo globino in dolgotrajen vtis.
Clean Ultimate je popoln dodatek za vsakodnevno nošenje, ne glede na to, ali se odpravljate v službo, na sprehod po mestu ali na popoldansko kavo s prijatelji. Njena lahkotnost in čistost jo naredita odlično izbiro za tiste, ki imajo raje nevsiljive, a kljub temu izrazite dišave. Ta 30 ml steklenička je poleg tega idealna za potovanja, tako da lahko svoj najljubši parfum vzamete kamorkoli s seboj.
Nanesite Clean Ultimate na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer se dišava lahko lepo razvije in dolgo obdrži. Za najboljše rezultate nanesite po prhanju na suho kožo, kjer se dišava najbolje oprime. Če želite, da dišava traja ves dan, lahko dodate lahek nanos na lase ali oblačila. Ne pozabite, da je včasih manj več, zato priporočamo, da začnete z majhno količino in po potrebi postopoma dodajate.
Vodja bergamotka, limeta, limona
Srce bela vrtnica, jasmin, sivka, tuberoza, šmarnica
Ozadje mošus, neroli
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Clean Beauty Collective Inc.
www.cleanbeauty.com
EAN: 859968000900
Blagovna znamka Clean je nastala leta 2003 v Združenih državah Amerike, njen ustanovitelj pa je Randi Shinder. Navdih za njen nastanek je bila želja ustvariti dišave, ki spominjajo na svežino in preprostost čistoče, kar je definiralo usmeritev znamke že od samega začetka. Skozi leta si je Clean pridobil trdno mesto med ljubitelji parfumov zaradi svojega izvirnega dojemanja svežine in transparentnosti, ki se razlikuje od tradicionalnih parfumskih sestav. Ključni mejnik je bilo lansiranje ikoničnih dišav, kot sta Clean Warm Cotton ali Clean Fresh Laundry, ki sta postavila nov trend minimalističnih in naravnih parfumov.
Filozofija znamke Clean temelji na vrednotah preprostosti, trajnosti in spoštovanja do okolja. Vsaka dišava je zasnovana z upoštevanjem ekologije – uporabljajo se reciklirani materiali, veganske sestavine in nikoli se ne testirajo na živalih. Znamka podpira koncept čistega življenjskega sloga in črpa navdih iz vsakodnevnih radosti, ki prinašajo občutek dobrega počutja in harmonije. Tematsko se Clean osredotoča na svežino, lahkotnost in avtentičnost, kar se odraža tudi v dizajnu stekleničk in vizualnem slogu komunikacije. V kampanjah se pogosto pojavljajo osebnosti, ki poosebljajo naravno lepoto in samozavest, znamka pa je znana po svojem pristopu, ki spodbuja individualno dojemanje lepote.
V asortimanu Clean prevladujejo predvsem parfumi, med katerimi so najbolj izrazite kolekcije Classic in Reserve, poleg tega pa tudi toaletne vode in losjoni za telo, ki nadaljujejo svež značaj dišav. Ikonični izdelki so na primer Warm Cotton, Rain ali Skin, ki so si pridobili veliko priljubljenost zaradi svoje vsestranskosti in nežnosti. Znamka redno lansira omejene izdaje in edinstvena sodelovanja, ki širijo možnosti izbire za ljubitelje čistih in nezapletenih dišav. Clean je idealna izbira za tiste, ki iščejo brezčasno svežino, občutljivost do narave in minimalistični slog – popolno se prilega sodobnim ljudem z ljubeznijo do preprostosti in avtentičnosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00