DKNY Be Delicious Lime Mojito
Toaletna voda za ženske
50 ml za 26,19 €

Odkrijte svežino citrusne dišave s toaletno vodo DKNY Be Delicious Lime Mojito. Ta dišava je ustvarjena za sodobno žensko, ki obožuje energijo mestnega življenja in išče osvežitev v vsakodnevnem vrvežu. DKNY je znana po svoji drznosti pri kombiniranju inovativnih elementov, kar se odraža tudi v tej edinstveni dišavi. Linija Be Delicious Lime Mojito je navdihnjena s priljubljenim koktajlom, ki postaja simbol poletnega užitka in veselja.
Dišava se začne z eksplozijo citrusnih not v zgornjih notah, kjer se mešajo sveža limona, sočni bergamot in sladka mandarina. Ta kombinacija vas takoj popelje na sončno poletno teraso, kjer lahko uživate v toplih sončnih žarkih. Srce dišave je nežno in mehko zaradi kovačnika in kapljic rose, ki dodajo dišavi lahkotnost in romantiko. V osnovi se skriva čutna mošus in belo drevo, ki zagotavljata dolgotrajen vtis in globino.
DKNY Be Delicious Lime Mojito je idealna izbira za poletne dni, preživete s prijatelji ob bazenu ali na večernih vrtnih zabavah. Je dišava, ki vas spremlja od jutra do večera, pri čemer pušča neustavljiv vtis, ki ga ni mogoče spregledati. Ta toaletna voda je popolna za vsako žensko, ki želi izžarevati svežino in samozavest.
Za najboljši učinek nanesite toaletno vodo DKNY Be Delicious Lime Mojito na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Na ta način dišava bolje prodre v kožo in traja dlje. Za svež občutek skozi ves dan lahko dišavo rahlo obnovite. Ne pozabite shranjevati stekleničke stran od neposredne sončne svetlobe in toplote, da bo dišava ostala sveža in intenzivna.
Vodja bergamotka, limona, mandarina
Srce kapljice rose, sibirska borovnica
Ozadje beli les, mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
InterParfums Inc.
www.donnakaran.com
EAN: 85715950369
DKNY je ikonična modna in življenjskostilna znamka iz ZDA, ki jo je leta 1989 v New Yorku ustanovila priznana oblikovalka Donna Karan. Njena vizija združevanja praktičnosti in razkošja je hitro postala temelj celotne filozofije znamke, ki je osvojila srca ljubiteljev modernega mestnega sloga po vsem svetu. Donna Karan, navdihnjena s pulzirajočim tempom newyorškega življenja in potrebami žensk v vsakodnevnem vrvežu, je uspela ustvariti znamko, ki je že v 90. letih postala simbol mestne elegance. Med ključnimi mejniki je predstavitev prvih ženskih kolekcij in razširitev ponudbe z moško modo in dodatki, s čimer je DKNY postala globalna življenjskostilna znamka.
Filozofija DKNY temelji na vrednotah svobode, energije in mestne dinamike, ki se odražajo v vsakem detajlu njihovega ustvarjanja. Znamka poudarja kombinacijo udobja, funkcionalnosti in sloga, kar je razvidno ne le v modi, ampak tudi v kolekcijah parfumov in dodatkov. DKNY skrbi za etično plat proizvodnje, izbira kakovostne materiale in podpira inovativen pristop k oblikovanju. Navdih črpa predvsem iz newyorškega življenjskega sloga, arhitekture in lokalne kulture, kar se odraža v svežih, izvirnih kolekcijah. Med ikonične trenutke znamke sodijo sodelovanja s številnimi znanimi osebnostmi, kot je na primer manekenka Cara Delevingne, in nepozabne kampanje, ki slavijo raznolikost in individualnost.
Asortiman DKNY zajema široko paleto izdelkov od modne obleke, torbic, ur do parfumov, ki so postali prava klasika. Med najbolj znane izdelke spada parfumska kolekcija DKNY Be Delicious, ki je očarala s svežimi sadnimi toni in izvirno zasnovo stekleničke v obliki jabolka. Priljubljene so tudi omejene izdaje parfumov in posebne kolekcije, ki nastajajo v sodelovanju z uglednimi oblikovalci ali vplivneži. DKNY je idealna izbira za moderne ženske in moške, ki iščejo združitev udobja, sloga in izvirnosti ter cenijo mestni pridih, vsestranskost in poudarek na aktualnih modnih trendih.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00