Fanola Nutri Care Leave-in Restructuring Lotion
nega brez izpiranja za suhe in poškodovane lase

Fanola Nutri Care Leave-in Restructuring Lotion je revolucijska nega brez izpiranja, ki prinaša takojšnje olajšanje suhim in poškodovanim lasem. Ta posebna linija blagovne znamke Fanola je namenjena ženskam, ki iščejo učinkovito rešitev za obnovo in revitalizacijo svojih las. Zaradi svoje edinstvene formulacije postane ta izdelek nepogrešljiv pomočnik v boju proti lomljivosti in izgubi vitalnosti las.
Fanola, znana po svoji strokovnosti na področju lasne kozmetike, predstavlja Nutri Care kot idealno izbiro za tiste, ki želijo svojim lasem privoščiti profesionalno nego v udobju doma. Ta izdelek je še posebej primeren za uporabo pred pomembnimi dogodki, kot so poroke ali zabave, ko je potrebno, da lasje izgledajo zdravo in sijoče. Sestava bogata s hranilnimi snovmi zagotavlja, da bodo lasje ne le lepi na pogled, temveč tudi na otip.
Ta izdelek je idealen za suhe, poškodovane, neukrotljive in grobe lase. Namenjen je ženskam, ki želijo obnoviti zdravje in lepoto svojih las.
Nanesite majhno količino Nutri Care losjona na umite, z brisačo posušene lase. Ne izpirajte in nadaljujte z oblikovanjem po potrebi. Za najboljše rezultate uporabljajte redno.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Nega brez izpiranja |
| Blagovna znamka | Fanola |
| Zbirka | Nutri Care |
| Velikost | 12 x 10 ml |
| Vrsta las | Poškodovani lasje, Nepokorni lasje, Suhi lasje, Grobi lasje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
PETTENON COSMETICS SPA S.B.
www.fanola.it
EAN: 8032947869664
Fanola je italijanska blagovna znamka, ustanovljena leta 2004 v Milanu s strani skupine izkušenih strokovnjakov za nego las. Od svojega nastanka je hitro pridobila priznanje zaradi inovativnega pristopa in osredotočenosti na rezultate, ki ustrezajo potrebam profesionalnih frizerjev in običajnih strank. Ključni mejnik blagovne znamke je postala kolekcija No Yellow, ki je povzročila revolucijo v negi blond in beljenih las ne samo v Evropi, ampak tudi na drugih trgih po vsem svetu.
Filozofija Fanola je združitev vrhunske kakovosti, dostopnosti in spoštovanja individualnosti vsakega tipa las. Blagovna znamka daje poudarek razvoju modernih formul, ki uporabljajo napredne tehnologije, hkrati pa se osredotoča na skrb za okolje – izdelki niso testirani na živalih in mnoge linije so veganske. Navdih črpa predvsem iz italijanske kreativnosti in lepote, ki jo pretvarja v barvite, igrive in hkrati profesionalne kolekcije. Zaradi svojega inovativnega pristopa si je Fanola pridobila priljubljenost ne le med profesionalci, ampak tudi med vplivneži in znanimi osebnostmi, ki pogosto predstavljajo izdelke znamke na družbenih omrežjih.
Asortiman Fanola vključuje široko paleto izdelkov za nego las – od šamponov, balzamov, mask in posebnih serumov do izdelkov za oblikovanje in lasne kozmetike, namenjene profesionalni uporabi. Največje priznanje prejema ikonična kolekcija No Yellow, ki je namenjena nevtralizaciji neželenih rumenih tonov pri blond in sivih laseh. Poleg tega blagovna znamka ponuja tudi linijo No Orange za rjave odtenke in posebne izdelke za poškodovane, suhe ali kodraste lase. Omejene izdaje in inovativna sodelovanja vedno prinašajo nekaj novega in navdihujočega. Fanola je idealna izbira za vse, ki iščejo profesionalne rezultate, radi eksperimentirajo z barvo in stilom ter hkrati zahtevajo nežen in sodoben pristop k negi las.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00