Giorgio Black Special Edition II
parfumirana voda za moške
100 ml za 9,44 €
Na zalogi, petek 19. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
9,44 €

Giorgio Black Special Edition II je mojstrovina parfumerije, zasnovana za moške, ki želijo izraziti svojo edinstvenost in karizmo. Ta začinjena dišava je del prestižne kolekcije Black Special Edition II znamke Giorgio, znane po poudarku na kakovosti in elegantnem dizajnu. Parfum zajema esenco sofisticiranosti in energije, idealne za večerne dogodke ali posebne priložnosti, ko želite resnično izstopati.
Dišava se začne s svežimi toni bergamota in pikantnega rožnatega popra, ki takoj pritegnejo in prebudijo čute. V srcu dišave se razvija harmonična mešanica kardamoma, muškatnega oreščka, perunike in heliotropa, ki parfumu dodajo globino in eleganco. Osnovni toni cedre, tonka fižola in ambre ustvarjajo topel in privlačen zaključek, ki pušča trajen vtis.
Giorgio Black Special Edition II je zasnovan tako, da nagovori moške, ki iščejo nekaj posebnega. Ta dišava je odlična izbira za tiste, ki želijo s svojim parfumom izraziti samozavest in slog. Vsak vdih vas popelje v svet prefinjenosti in razkošja, kjer je vsak trenutek priložnost, da se počutite izjemno.
Za najboljši učinek nanesite parfumsko vodo Giorgio Black Special Edition II na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta naravno oddajajo toploto, ki pomaga razviti dišavo in podaljšati njeno obstojnost. Za nežnejši vonj lahko parfum nanesete tudi v zrak in stopite v dišeč oblak. Stekleničko shranjujte na hladnem in suhem mestu, da dišava ohrani svojo kakovost in intenzivnost.
Vodja bergamotka, rožnati poper
Srce heliotrop, iris, kardamom, muškatni orešček
Ozadje ambra, cedra, fižol Tonka
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Giorgio Group
www.giorgioperfumes.com
EAN: 3700583503352
Znamka Giorgio Beverly Hills izvira iz Združenih držav Amerike, njen začetek pa sega v leto 1961, ko sta podjetnik Fred Hayman in Gale (Gayle) Hayman na Rodeo Drive v Beverly Hillsu odprla luksuzno trgovino Giorgio Beverly Hills. Njihov cilj je bil spremeniti tedaj neopazno ulico v simbol hollywoodskega blišča in ustvariti kraj, kjer se moda, družabno življenje in vonjave združijo v eno doživetje. Leta 1981 je znamka predstavila svoj prvi istoimenski parfum Giorgio, ki je postal ikona 80. let in začel globalni uspeh znamke na področju dišav. Nekaj let kasneje je bila parfumska divizija prodana podjetju Avon, kasneje pa je prešla pod Elizabeth Arden, a je Giorgio Beverly Hills ohranila podobo legende, povezane s kalifornijskim luksuzom in sončnim Beverly Hillsom.
Filozofija znamke Giorgio Beverly Hills temelji na razkošnem, samozavestnem in veseljem pristopu k luksuzu, ki ni oddaljen, ampak poln barv, cvetlic in sonca. Značilne rumeno-bele črte, navdihnjene z nadstreškom prvotne trgovine, se odražajo v oblikovanju stekleničk in darilnih embalaž ter izražajo igrivo eleganco in optimizem. Vonji znamke so izraziti, dolgotrajni in se ne bojijo bogatih cvetličnih ali orientalskih kompozicij, ki poudarjajo osebnost uporabnika. Kreativni koncept se navdihuje z življenjskim slogom Beverly Hillsa – z rdečo preprogo, drevoredi palm in zabavami, kjer so se srečevale filmske zvezde in poslovna elita. Prav ta atmosfera se odraža v kampanjah in komunikaciji znamke, ki temelji na občutku glamurja in nezamenljive prisotnosti.
V ponudbi Giorgio Beverly Hills prevladujejo predvsem parfumi in toaletne vode za ženske in moške, dopolnjeni z telesnimi spreji, losjoni za telo in darilnimi seti. Med vodilne izdelke sodi ženska kolekcija Giorgio – na primer toaletna voda in telesni sprej, pogosto ponujeni tudi v darilnih setih, ki združujejo dišavo z negovalno kozmetiko. Priljubljene so tudi moške dišave, kot so Giorgio for Men ali druge kompozicije iz portfelja znamke, ki razvijajo značilen slog Giorgio Beverly Hills v različnih oblikah. Zaradi široke ponudbe volumnov, od praktičnih manjših stekleničk do klasičnih večjih volumnov primernih za domačo uporabo, znamka najde mesto tako pri ljubiteljih izrazitih, nostalgično obarvanih vonjev 80. let, kot pri tistih, ki iščejo dostopen dotik hollywoodskega luksuza za vsakodnevno nošenje.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00