Givenchy Le Rouge Liquide
tekoča šminka
Ni na zalogi

Givenchy Le Rouge Liquide je ikonično tekoče rdečilo, ki prinaša revolucijo v svet dekorativne kozmetike. To rdečilo iz kolekcije Le Rouge Liquide je namenjeno ženskam, ki želijo popolno poudariti svoje ustnice. Z elegantnim dizajnom in sofisticirano formulo ponuja ne le čudovito barvo, temveč tudi občutek razkošja pri vsaki uporabi. Odtenek N. 309 L'Interdit je idealna izbira za večerne dogodke, ko želite zasijati in pritegniti pozornost.
Blagovna znamka Givenchy je sinonim za eleganco in kakovost. Njeni izdelki so priljubljeni po vsem svetu zaradi inovativnega pristopa in pozornosti do detajlov. Le Rouge Liquide ni izjema, saj prinaša edinstveno tekočo teksturo, ki se enostavno nanaša in zagotavlja dolgotrajen učinek. To rdečilo je popolna izbira za ženske, ki želijo združiti lepoto s udobjem in narediti svoje ustnice izrazite.
To rdečilo je primerno za normalen tip kože in je idealno za ženske, ki želijo poudariti svoje ustnice in jim dodati razkošen videz.
Nanesite rdečilo neposredno na ustnice z aplikatorjem. Za natančen rezultat začnite od sredine ustnic in nadaljujte proti robovom. Za dolgotrajen učinek priporočamo, da pred nanosom uporabite svinčnik za obrobo ustnic.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | Givenchy |
| Zbirka | Le Rouge Liquide |
| Vrsta izdelka | Bleščila za ustnice |
| Velikost | 3 ml |
| Tip kože | Normalno |
| Učinek | Poudarite |
| KATEGORIJE | Rty |
Shranjujte izven dosega otrok., Izdelek uporabljajte le na način in za namen, ki ga je določil proizvajalec.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274872355804
Givenchy je ikonična francoska znamka, ki od svojega nastanka leta 1952 pooseblja eleganco in prefinjenost. Ustanovil jo je vizionarski oblikovalec Hubert de Givenchy, čigar občutek za brezčasen stil in natančna obdelava sta pridobila občudovanje ne le modnega sveta, temveč tudi zvezdnikov srebrnega platna. Prav njegova sodelovanja z Audrey Hepburn so postala legendarna in za vedno vplivala na značaj znamke, ki si je kmalu pridobila priznanje zaradi inovativnega pristopa k haute couture in svežega odnosa do luksuza. Poleg mode se je Givenchy hitro uveljavil tudi na področju parfumov in kozmetike, kjer od 50. let narekuje trende in navdihuje generacije po vsem svetu.
Filozofija znamke Givenchy temelji na harmoniji med tradicijo in sodobnostjo, kjer eleganca ni razkošna, ampak naravna in poudarjena z izvirnimi detajli. Vrednote, kot so avtentičnost, ustvarjalnost in spoštovanje do obrti, so razvidne v vsakem izdelku – od dišav do ličil. Znamka se ponaša z visoko kakovostjo materialov in inovativnimi formulami, pogosto z poudarkom na trajnosti in etičnih načelih proizvodnje, na primer ne testira kozmetike na živalih. Navdih črpa Givenchy iz umetnosti, arhitekture in francoske kulture, njeni izdelki pa redno krasijo svetovne zvezdnice, vključno s Cate Blanchett ali Rooney Mara. Izrazite kampanje in stilska predstavitev na družbenih omrežjih poudarjajo edinstven rokopis znamke in jo približujejo novim generacijam.
V asortimanu Givenchy ne manjkajo ikonični parfumi, kot so legendarna kolekcija L’Interdit, elegantne moške dišave Gentleman ali sveža linija Irresistible, ki so na voljo v različnih količinah glede na individualne preference. Znamka ponuja tudi luksuzna ličila – od priznanih šmink Le Rouge preko inovativnega make-upa Prisme Libre do ekskluzivnih izdelkov za nego kože. Redno predstavlja omejene izdaje in sodeluje z vodilnimi oblikovalci in vplivneži, kar vnaša svež veter in izvirnost v svet lepote. Givenchy je idealna izbira za tiste, ki iščejo popolno povezavo francoskega šarma, luksuza in nekonvencionalnega sloga – bodisi v obliki ikonične dišave ali stilskega dodatka k vsakodnevni rutini.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00