Givenchy Pí Neo Mercury Edition
Toaletna voda za moške

Odkrijte Givenchy v njegovi najbolj drznejši obliki s toaletno vodo Pí Neo Mercury Edition. Ta dišava je utelešenje sodobnega moškega, ki se ne boji prestopiti meja in odkrivati novih svetov. Navdihnjena s kozmičnimi doživetji ustvarja dišavo, ki je dinamična in sofisticirana. Pí Neo Mercury Edition predstavlja nov pogled na klasično eleganco in izraža željo po neznanem.
Dišava se začne s svežimi in energičnimi toni bergamota, mandarine in pomaranče. Ti zgornji toni dodajajo živahnost in takojšen občutek svežine, ki vzbuja občutek svobode in avanture. V srcu dišave se skriva globlja in bolj čutna kombinacija pačulija in cedre, ki prinaša moško eleganco in globino v kompozicijo. Osnova dišave je sladka in topla vanilija, ki dodaja mehkobo in nepozabnost.
Pí Neo Mercury Edition je idealna izbira za večerne dogodke ali posebne priložnosti, ko želite pustiti trajen vtis. To je dišava za moške, ki cenijo izvirnost in izjemnost. Ta toaletna voda ne le okrasi, ampak tudi navdihuje k velikim dejanjem.
Za najboljši učinek nanesite toaletno vodo Givenchy Pí Neo Mercury Edition na čisto, suho kožo, še posebej na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Tako se dišava optimalno razvije in dolgotrajno sprošča svoj vonj. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da se dišava ne razgradi in ostane intenzivna. Steklenico shranjujte na hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe, da ohranite kakovost dišave.
Vodja bergamotka, mandarina, pomaranča
Srce cedra, pačuli
Ozadje vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274871226358
Givenchy je ikonična francoska znamka, ki od svojega nastanka leta 1952 pooseblja eleganco in prefinjenost. Ustanovil jo je vizionarski oblikovalec Hubert de Givenchy, čigar občutek za brezčasen stil in natančna obdelava sta pridobila občudovanje ne le modnega sveta, temveč tudi zvezdnikov srebrnega platna. Prav njegova sodelovanja z Audrey Hepburn so postala legendarna in za vedno vplivala na značaj znamke, ki si je kmalu pridobila priznanje zaradi inovativnega pristopa k haute couture in svežega odnosa do luksuza. Poleg mode se je Givenchy hitro uveljavil tudi na področju parfumov in kozmetike, kjer od 50. let narekuje trende in navdihuje generacije po vsem svetu.
Filozofija znamke Givenchy temelji na harmoniji med tradicijo in sodobnostjo, kjer eleganca ni razkošna, ampak naravna in poudarjena z izvirnimi detajli. Vrednote, kot so avtentičnost, ustvarjalnost in spoštovanje do obrti, so razvidne v vsakem izdelku – od dišav do ličil. Znamka se ponaša z visoko kakovostjo materialov in inovativnimi formulami, pogosto z poudarkom na trajnosti in etičnih načelih proizvodnje, na primer ne testira kozmetike na živalih. Navdih črpa Givenchy iz umetnosti, arhitekture in francoske kulture, njeni izdelki pa redno krasijo svetovne zvezdnice, vključno s Cate Blanchett ali Rooney Mara. Izrazite kampanje in stilska predstavitev na družbenih omrežjih poudarjajo edinstven rokopis znamke in jo približujejo novim generacijam.
V asortimanu Givenchy ne manjkajo ikonični parfumi, kot so legendarna kolekcija L’Interdit, elegantne moške dišave Gentleman ali sveža linija Irresistible, ki so na voljo v različnih količinah glede na individualne preference. Znamka ponuja tudi luksuzna ličila – od priznanih šmink Le Rouge preko inovativnega make-upa Prisme Libre do ekskluzivnih izdelkov za nego kože. Redno predstavlja omejene izdaje in sodeluje z vodilnimi oblikovalci in vplivneži, kar vnaša svež veter in izvirnost v svet lepote. Givenchy je idealna izbira za tiste, ki iščejo popolno povezavo francoskega šarma, luksuza in nekonvencionalnega sloga – bodisi v obliki ikonične dišave ali stilskega dodatka k vsakodnevni rutini.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00