Givenchy Play Intense
Toaletna voda za moške

Toaletna voda Givenchy Play Intense za moške prinaša v vsakdanji življenjski slog odmerek elegance in prefinjenosti. Givenchy, blagovna znamka znana po svojem nepopustljivem pristopu k modi in dišavam, je ustvarila linijo Play Intense z namenom, da moškim ponudi dišavo, ki je tako dinamična kot oni sami. Ta lesna kompozicija je idealna za večerne dogodke, ko želite zasijati in pustiti nepozaben vtis.
Dišava se odpre s svežimi toni mandarine in bergamota, ki vas takoj potegnejo v njen očarljiv svet. Ko se dišava razvija, srce razkrije edinstveno kombinacijo kavnega cveta, rožnatega popra in amirisa. Ta harmonična mešanica dodaja dišavi globino in značaj ter zagotavlja, da se boste počutili izjemno ves čas nošenja. Na koncu se dišava usede na lesnati osnovi vetiverja, barberry jagod, labdana in pačulija, ki celotni izkušnji dodajo toplino in čutnost.
Play Intense ni le dišava, ampak tudi izjava o slogu in samozavesti. Je izbira za moške, ki se ne bojijo biti v središču pozornosti in želijo vsako priložnost spremeniti v izjemno doživetje. Ne glede na to, ali se odpravljate na pomemben sestanek ali večerno srečanje s prijatelji, ta dišava poudari vašo osebnost in poskrbi, da boste pustili trajen vtis.
Za najboljši učinek nanesite toaletno vodo Givenchy Play Intense na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesnimi mečicami. Ta mesta oddajajo toploto, ki pomaga, da se dišava bolje razvije in ostane dlje. Izogibajte se drgnjenju dišave po nanosu, da ne bi motili njene strukture. Za intenzivnejšo izkušnjo lahko dišavo uporabite tudi na oblačilih, vendar vedno na mestu, kjer ne bo v neposrednem stiku s kožo.
Vodja bergamotka, mandarina
Srce amyris, kavni cvet, rožnati poper
Ozadje jagodičje česmina, labdanum, pačuli, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274870553455
Givenchy je ikonična francoska znamka, ki od svojega nastanka leta 1952 pooseblja eleganco in prefinjenost. Ustanovil jo je vizionarski oblikovalec Hubert de Givenchy, čigar občutek za brezčasen stil in natančna obdelava sta pridobila občudovanje ne le modnega sveta, temveč tudi zvezdnikov srebrnega platna. Prav njegova sodelovanja z Audrey Hepburn so postala legendarna in za vedno vplivala na značaj znamke, ki si je kmalu pridobila priznanje zaradi inovativnega pristopa k haute couture in svežega odnosa do luksuza. Poleg mode se je Givenchy hitro uveljavil tudi na področju parfumov in kozmetike, kjer od 50. let narekuje trende in navdihuje generacije po vsem svetu.
Filozofija znamke Givenchy temelji na harmoniji med tradicijo in sodobnostjo, kjer eleganca ni razkošna, ampak naravna in poudarjena z izvirnimi detajli. Vrednote, kot so avtentičnost, ustvarjalnost in spoštovanje do obrti, so razvidne v vsakem izdelku – od dišav do ličil. Znamka se ponaša z visoko kakovostjo materialov in inovativnimi formulami, pogosto z poudarkom na trajnosti in etičnih načelih proizvodnje, na primer ne testira kozmetike na živalih. Navdih črpa Givenchy iz umetnosti, arhitekture in francoske kulture, njeni izdelki pa redno krasijo svetovne zvezdnice, vključno s Cate Blanchett ali Rooney Mara. Izrazite kampanje in stilska predstavitev na družbenih omrežjih poudarjajo edinstven rokopis znamke in jo približujejo novim generacijam.
V asortimanu Givenchy ne manjkajo ikonični parfumi, kot so legendarna kolekcija L’Interdit, elegantne moške dišave Gentleman ali sveža linija Irresistible, ki so na voljo v različnih količinah glede na individualne preference. Znamka ponuja tudi luksuzna ličila – od priznanih šmink Le Rouge preko inovativnega make-upa Prisme Libre do ekskluzivnih izdelkov za nego kože. Redno predstavlja omejene izdaje in sodeluje z vodilnimi oblikovalci in vplivneži, kar vnaša svež veter in izvirnost v svet lepote. Givenchy je idealna izbira za tiste, ki iščejo popolno povezavo francoskega šarma, luksuza in nekonvencionalnega sloga – bodisi v obliki ikonične dišave ali stilskega dodatka k vsakodnevni rutini.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00