Givenchy Pour Homme Blue Label
Toaletna voda za moške

Odkrijte Givenchy Pour Homme Blue Label, toaletno vodo, ki združuje svežino in eleganco v eni steklenički. Znamka Givenchy je sinonim za luksuz in stil, ta dišava pa predstavlja sodobno utelešenje moškosti. Kolekcija Pour Homme Blue Label je zasnovana za moške, ki iščejo ravnovesje med dinamiko in eleganco. Njena citrusna dišava je idealna za aktivne dni, ko potrebujete spodbudo za svojo energijo in samozavest.
Dišava se začne s poživljajočim pridihom bergamota, hedioma in grenivke, ki skupaj ustvarjajo spodbuden uvod. V srcu te kompozicije najdete sivko, kardamom, pelin in poper, ki dodajajo dišavi začinjeno globino in neustavljivo privlačnost. Osnovo tvorijo cedra, vetiver in kadilo, ki pustijo čutno in dolgo obstojno sled.
Ta parfum je popolna izbira za vsakodnevno nošenje v pisarni ali za prostočasne aktivnosti, ko želite narediti nepozaben vtis. Givenchy Pour Homme Blue Label je več kot le dišava; je izjava o stilu in samozavesti.
Da bo dišava Givenchy Pour Homme Blue Label trajala kar najdlje, jo nanesite na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Te točke ustvarjajo toploto, ki pomaga sproščati dišavo postopoma čez dan. Za povečanje intenzivnosti in obstojnosti lahko dišavo rahlo posprejate na oblačila, vendar pazite, da parfum ne pride v stik z občutljivimi tkaninami, ki bi jih lahko poškodoval. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da ne bi porušili vonjavnih sestavin.
Vodja bergamotka, grenivka, hedion
Srce kardamom, palina, sivka, začimbe
Ozadje cedra, kadilo, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274870303357
Givenchy je ikonična francoska znamka, ki od svojega nastanka leta 1952 pooseblja eleganco in prefinjenost. Ustanovil jo je vizionarski oblikovalec Hubert de Givenchy, čigar občutek za brezčasen stil in natančna obdelava sta pridobila občudovanje ne le modnega sveta, temveč tudi zvezdnikov srebrnega platna. Prav njegova sodelovanja z Audrey Hepburn so postala legendarna in za vedno vplivala na značaj znamke, ki si je kmalu pridobila priznanje zaradi inovativnega pristopa k haute couture in svežega odnosa do luksuza. Poleg mode se je Givenchy hitro uveljavil tudi na področju parfumov in kozmetike, kjer od 50. let narekuje trende in navdihuje generacije po vsem svetu.
Filozofija znamke Givenchy temelji na harmoniji med tradicijo in sodobnostjo, kjer eleganca ni razkošna, ampak naravna in poudarjena z izvirnimi detajli. Vrednote, kot so avtentičnost, ustvarjalnost in spoštovanje do obrti, so razvidne v vsakem izdelku – od dišav do ličil. Znamka se ponaša z visoko kakovostjo materialov in inovativnimi formulami, pogosto z poudarkom na trajnosti in etičnih načelih proizvodnje, na primer ne testira kozmetike na živalih. Navdih črpa Givenchy iz umetnosti, arhitekture in francoske kulture, njeni izdelki pa redno krasijo svetovne zvezdnice, vključno s Cate Blanchett ali Rooney Mara. Izrazite kampanje in stilska predstavitev na družbenih omrežjih poudarjajo edinstven rokopis znamke in jo približujejo novim generacijam.
V asortimanu Givenchy ne manjkajo ikonični parfumi, kot so legendarna kolekcija L’Interdit, elegantne moške dišave Gentleman ali sveža linija Irresistible, ki so na voljo v različnih količinah glede na individualne preference. Znamka ponuja tudi luksuzna ličila – od priznanih šmink Le Rouge preko inovativnega make-upa Prisme Libre do ekskluzivnih izdelkov za nego kože. Redno predstavlja omejene izdaje in sodeluje z vodilnimi oblikovalci in vplivneži, kar vnaša svež veter in izvirnost v svet lepote. Givenchy je idealna izbira za tiste, ki iščejo popolno povezavo francoskega šarma, luksuza in nekonvencionalnega sloga – bodisi v obliki ikonične dišave ali stilskega dodatka k vsakodnevni rutini.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00