Givenchy Pour Homme 150 ml
deospray za moške

Givenchy je sinonim za eleganco, stil in brezčasnost. Njegova dišava Pour Homme pooseblja sodobnega moškega, ki je samozavesten in karizmatičen. Ta deospray za moške s prostornino 150 ml ponuja več kot le osvežitev; je esenca, ki vas spremlja med pomembnimi poslovnimi sestanki ali večernimi izleti v mesto. Dišava je skrbno sestavljena tako, da poudari vašo osebnost in pusti trajen vtis.
Že ob prvem vdihu vas očarajo sveži toni koriandra, mandarine in grenivke, ki se harmonično mešajo in prebudijo vaše čute. Ti sveži akordi postopoma preidejo v mehkejši vetiver in sivko, ki tvorita srce te dišave. Kombinacija teh sestavin ustvarja uravnoteženo in sofisticirano izkušnjo, ki je idealna za sodobnega gospoda. Na koncu se dišava umiri v osnovi iz cedre in kadila, ki kompoziciji dodata globino in moškost.
Pour Homme je dišava, ki vas spremlja vsak dan z eleganco in stilom. Je idealna izbira za tiste, ki želijo pustiti nepozaben vtis, bodisi pri poslovnem kosilu ali večernem sprehodu po mestu. S tem deosprayem boste vedno pripravljeni na nove izzive in srečanja.
Za optimalen učinek nanesite deospray Givenchy Pour Homme na čisto in suho kožo, najbolje po tuširanju. Razpršite z razdalje približno 15 cm na območje pod pazduhami. Pred uporabo poskrbite, da ste stekleničko dobro pretresemo, da se sestavine enakomerno porazdelijo. Izogibajte se nanosu na razdraženo ali poškodovano kožo. Ta deospray je zasnovan tako, da zagotavlja dolgotrajno zaščito in svežino, ter vam nudi zaupanje skozi ves dan.
Vodja grenivka, koriander, mandarina
Srce sivka, vetiver
Ozadje cedra, kadilo
Vnetljivo., Izjemno vnetljiv aerosol., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274870306594
Givenchy je ikonična francoska znamka, ki od svojega nastanka leta 1952 pooseblja eleganco in prefinjenost. Ustanovil jo je vizionarski oblikovalec Hubert de Givenchy, čigar občutek za brezčasen stil in natančna obdelava sta pridobila občudovanje ne le modnega sveta, temveč tudi zvezdnikov srebrnega platna. Prav njegova sodelovanja z Audrey Hepburn so postala legendarna in za vedno vplivala na značaj znamke, ki si je kmalu pridobila priznanje zaradi inovativnega pristopa k haute couture in svežega odnosa do luksuza. Poleg mode se je Givenchy hitro uveljavil tudi na področju parfumov in kozmetike, kjer od 50. let narekuje trende in navdihuje generacije po vsem svetu.
Filozofija znamke Givenchy temelji na harmoniji med tradicijo in sodobnostjo, kjer eleganca ni razkošna, ampak naravna in poudarjena z izvirnimi detajli. Vrednote, kot so avtentičnost, ustvarjalnost in spoštovanje do obrti, so razvidne v vsakem izdelku – od dišav do ličil. Znamka se ponaša z visoko kakovostjo materialov in inovativnimi formulami, pogosto z poudarkom na trajnosti in etičnih načelih proizvodnje, na primer ne testira kozmetike na živalih. Navdih črpa Givenchy iz umetnosti, arhitekture in francoske kulture, njeni izdelki pa redno krasijo svetovne zvezdnice, vključno s Cate Blanchett ali Rooney Mara. Izrazite kampanje in stilska predstavitev na družbenih omrežjih poudarjajo edinstven rokopis znamke in jo približujejo novim generacijam.
V asortimanu Givenchy ne manjkajo ikonični parfumi, kot so legendarna kolekcija L’Interdit, elegantne moške dišave Gentleman ali sveža linija Irresistible, ki so na voljo v različnih količinah glede na individualne preference. Znamka ponuja tudi luksuzna ličila – od priznanih šmink Le Rouge preko inovativnega make-upa Prisme Libre do ekskluzivnih izdelkov za nego kože. Redno predstavlja omejene izdaje in sodeluje z vodilnimi oblikovalci in vplivneži, kar vnaša svež veter in izvirnost v svet lepote. Givenchy je idealna izbira za tiste, ki iščejo popolno povezavo francoskega šarma, luksuza in nekonvencionalnega sloga – bodisi v obliki ikonične dišave ali stilskega dodatka k vsakodnevni rutini.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00