Goldwell Dualsenses For Men Activating Scalp Tonic
tonik za lase proti izpadanju las

Goldwell Dualsenses For Men Activating Scalp Tonic je revolucionarno tonik za lase, zasnovan posebej za moške, ki se soočajo s problemom izpadanja las. Ta neizpirna nega je del prestižne kolekcije Dualsenses, ki je znana po svoji sposobnosti zagotavljanja takojšnjih in vidnih rezultatov. Tonik je idealna izbira za tiste, ki iščejo učinkovito rešitev za krepitev las in izboljšanje njihove vitalnosti.
Znamka Goldwell je sinonim za inovacije in kakovost v svetu lasne kozmetike. Z dolgoletno tradicijo in izkušnjami prinaša izdelke, ki združujejo znanstvena spoznanja s potrebami sodobnih moških. Goldwell Dualsenses For Men je zasnovan tako, da zagotavlja ciljno nego za moške, ki želijo ohraniti svoje lase zdrave in močne. Ta izdelek je idealen za vsakodnevno uporabo, še posebej za tiste, ki želijo spodbuditi rast las in izboljšati zdravje lasišča.
Ta tonik je idealen za moške z izpadajočimi lasmi, ki iščejo učinkovito rešitev za krepitev in revitalizacijo las.
Nanesite tonik neposredno na suho ali vlažno lasišče. Nežno vmasirajte, da se aktivne sestavine bolje absorbirajo. Ne izpirajte. Za najboljše rezultate redno uporabljajte v okviru linije Dualsenses.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za moške |
| Kategorija | Nega brez izpiranja |
| Blagovna znamka | Goldwell |
| Zbirka | Dualsenses |
| Podkolekcije | For Men |
| Velikost | 125 ml |
| Vrsta las | Izpadanje las |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Kao Germany GmbH
www.goldwell.com
EAN: 4021609055051
Goldwell je vodilna nemška znamka, osredotočena na profesionalno nego las, ki jo je leta 1948 ustanovil Hans Erich Dotter. Od svojega začetka si je znamka prizadevala prinesti inovacije v svet frizerstva in ponuditi izdelke, ki bodo izpolnjevali visoke zahteve salonov in njihovih strank. Sčasoma je Goldwell postala sinonim za vrhunsko kakovost, inovativnost in zanesljivost, predvsem zaradi tesnega sodelovanja s frizerji in nenehnega razvoja novih tehnologij na področju lasne kozmetike. Med ključne mejnike sodi uvedba prvega penastega utrjevalca na svetu leta 1976 ali revolucionarni sistem barv za lase Topchic.
Filozofija znamke Goldwell temelji na spoštovanju kreativnosti in individualnosti vsakega posameznika. Poudarek na kakovosti, trajnosti in varnosti pri razvoju izdelkov je razviden ne le iz skrbno izbranih sestavin, temveč tudi iz proizvodnih postopkov, prijaznih do okolja. Znamka se navdihuje z aktualnimi trendi, umetnostjo in potrebami modernih salonov, kar se odraža v izvirnih kolekcijah in rednih kampanjah. Goldwell dolgoročno podpira kreativno skupnost frizerjev po vsem svetu in je znana po svojem naprednem pristopu k izobraževanju ter navdihujočih projektih, kot je Global Zoom Challenge, kjer se redno predstavljajo novi trendi in tehnike.
Sortiment Goldwell vključuje širok spekter izdelkov za nego las, barvanje, oblikovanje in regeneracijo. Med najbolj znane produktne linije spadajo Dualsenses za specifične potrebe različnih tipov las, Colorance in Topchic za popolno barvanje ali inovativna negovalna linija Kerasilk, ki izstopa z luksuznimi sestavami in profesionalnimi rezultati. Znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi stilisti ter vplivneži, kar omogoča prinašanje novosti in navdiha neposredno v vsakdanje življenje. Goldwell je idealna izbira za tiste, ki iščejo kakovostno in inovativno nego las, bodisi doma bodisi v profesionalnem salonu, in si želijo svojim lasem privoščiti najboljše z osredotočenjem na lepoto, zdravje in edinstven slog.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00