Guerlain Aqua Allegoria Nerolia Bianca
Toaletna voda unisex

Guerlain v svoji liniji Aqua Allegoria predstavlja edinstveno toaletno vodo Nerolia Bianca, ki v sebi skriva svežino citrusnih vrtov. Ta dišava je praznovanje lepote narave in elegance, ki jo lahko občutimo na vsakem koraku. Njena kompozicija je skrbno ustvarjena za tiste, ki iščejo edinstveno izkušnjo vonja, ki je hkrati sveža in elegantna. Aqua Allegoria Nerolia Bianca je idealna izbira za vsakodnevno nošenje, še posebej za poletne sprehode ali večerne sestanke na terasi.
V zgornjih notah se Nerolia Bianca odpre s svežimi akcenti pomaranče, ki prinašajo takojšnjo energijo in veselje. V srcu te dišave se elegantno prepletajo cvetovi pomarančevca in nerolija, ki dodajajo mehkobo in nežen cvetlični pridih. Osnova je zgrajena iz petitgraina, ki pušča rahel lesni in naraven vtis, ki popolnoma zaključuje to dišavo. Ta kompozicija je mojstrovina Guerlain, ki združuje umetnost in naravno lepoto.
Guerlain Aqua Allegoria Nerolia Bianca je izraz luksuza in edinstvenosti. Je dišava, ki vas popelje v svet poln citrusnih nasadov in sončnega dne. Njen uniseks značaj omogoča, da jo nosijo tako moški kot ženske, ki si želijo biti obkroženi z nežno in osvežujočo avro. Ta toaletna voda je popoln dodatek za tiste, ki cenijo mehkobo in prefinjen okus.
Za optimalen učinek nanesite toaletno vodo Guerlain Aqua Allegoria Nerolia Bianca na pulzne točke, kot so zapestja, vrat ali za ušesi. Ta mesta so toplejša in pomagajo razviti dišavo v njeno polno lepoto. Za intenzivnejšo izkušnjo lahko dišavo obnovite čez dan. Shranjujte stekleničko stran od neposredne sončne svetlobe in toplote, da bo vonj ohranil svojo kakovost čim dlje. Vedno zaprite pokrovček, da preprečite izhlapevanje.
Vodja pomaranča
Srce cvet pomaranče, neroli
Ozadje petitgrain
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470115163
Guerlain je ikonična blagovna znamka iz Francije, ki jo je leta 1828 ustanovil Pierre-François-Pascal Guerlain. Njegova vizija združevanja vrhunske kakovosti z inovacijami je znamki vtisnila edinstven pečat, ki jo spremlja še danes. V več kot dveh stoletjih obstoja se je Guerlain zapisal v zgodovino parfumerije in kozmetike ter postal simbol francoske elegance. Med ključne mejnike spadajo legendarne dišave, kot so Jicky (1889), Shalimar (1925) in Mitsouko (1919), ki so vplivale na generacije ustvarjalcev in razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlain temelji na iskanju lepote, pogumu ustvarjati in globokem spoštovanju tradicije ter narave. Znamka se že dolgo zavzema za trajnost – pri proizvodnji parfumov in kozmetike uporablja kakovostne naravne sestavine z ozirom na okolje ter ne testira na živalih. Navdih črpa iz umetnosti, francoskega šarma in eksotičnih krajev, kar se odraža v izvirnih kompozicijah in natančni izdelavi stekleničk. Guerlain že dolgo sodeluje z uglednimi osebnostmi, med katerimi je bila tudi igralka Angelina Jolie kot ambasadorka dišave Mon Guerlain. Znamka je znana tudi po vizualno močnih kampanjah in poudarku na estetiki v vseh komunikacijskih kanalih.
Asortiman Guerlain vključuje široko ponudbo parfumov, luksuzne nege za kožo, dekorativne kozmetike in ikoničnih šmink. Med glavnimi izdelki so legendarna parfumska kolekcija Aqua Allegoria, orientalska klasika Shalimar in inovativna linija nege za kožo Abeille Royale. Izjemne so tudi omejene izdaje in umetniška sodelovanja, ki pogosto ponujajo edinstvene stekleničke ali posebne količine dišav. Znamka nagovarja ljubitelje luksuza, ki iščejo izvirnost, zgodovino in vrhunsko kakovost – idealna je za tiste, ki si želijo izjemne izkušnje v svetu lepote in parfumov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00