Guerlain Aqua Allegoria Nerolia Vetiver
Toaletna voda unisex

Odkrijte Guerlain Aqua Allegoria Nerolia Vetiver, toaletno vodo, ki je postala ikona med ljubitelji dišav. Ta uniseks vonj iz prestižne blagovne znamke Guerlain je del ekskluzivne kolekcije Aqua Allegoria, znane po svoji sposobnosti ujeti esenco narave v vsaki kapljici. Nerolia Vetiver prinaša osvežujočo mešanico, ki združuje eleganco in naravno lepoto.
Srce te dišave sestavlja fascinantna kombinacija nerolija, vetiverja, fige in bazilike. Te sestavine ustvarjajo harmonično in hkrati dinamično kompozicijo, ki prinaša občutek svežine in globine. Lesna nota vetiverja dodaja dišavi čutnost in eleganco, medtem ko neroli in figa prinašata mehkobo in svežino. Bazilika pa temu akordu doda nepričakovan rastlinski pridih, zaradi česar je ta parfumska voda idealna izbira za jesenske sprehode ali večere v prijetni družbi.
Guerlain je blagovna znamka, ki se ponaša z bogato zgodovino in tradicijo v svetu parfumov. Kolekcija Aqua Allegoria je znana po svoji sposobnosti, da vas popelje v svet naravnih lepot in navdihov. Nerolia Vetiver je dišava, ki vas bo očarala s svojo čistostjo in eleganco ter pustila nepozaben vtis.
Za optimalno doživetje vonja Guerlain Aqua Allegoria Nerolia Vetiver nanesite toaletno vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta naravno oddajajo toploto, ki pomaga, da se vonj razvije v vsej svoji lepoti. Za daljšo obstojnost vonja lahko nanesete tudi na oblačila ali rahlo popršite po laseh. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne poškodujete vonja in ohranite njegovo nežno harmonijo.
Srce bazilika, figa, neroli, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470144125
Guerlain je ikonična blagovna znamka iz Francije, ki jo je leta 1828 ustanovil Pierre-François-Pascal Guerlain. Njegova vizija združevanja vrhunske kakovosti z inovacijami je znamki vtisnila edinstven pečat, ki jo spremlja še danes. V več kot dveh stoletjih obstoja se je Guerlain zapisal v zgodovino parfumerije in kozmetike ter postal simbol francoske elegance. Med ključne mejnike spadajo legendarne dišave, kot so Jicky (1889), Shalimar (1925) in Mitsouko (1919), ki so vplivale na generacije ustvarjalcev in razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlain temelji na iskanju lepote, pogumu ustvarjati in globokem spoštovanju tradicije ter narave. Znamka se že dolgo zavzema za trajnost – pri proizvodnji parfumov in kozmetike uporablja kakovostne naravne sestavine z ozirom na okolje ter ne testira na živalih. Navdih črpa iz umetnosti, francoskega šarma in eksotičnih krajev, kar se odraža v izvirnih kompozicijah in natančni izdelavi stekleničk. Guerlain že dolgo sodeluje z uglednimi osebnostmi, med katerimi je bila tudi igralka Angelina Jolie kot ambasadorka dišave Mon Guerlain. Znamka je znana tudi po vizualno močnih kampanjah in poudarku na estetiki v vseh komunikacijskih kanalih.
Asortiman Guerlain vključuje široko ponudbo parfumov, luksuzne nege za kožo, dekorativne kozmetike in ikoničnih šmink. Med glavnimi izdelki so legendarna parfumska kolekcija Aqua Allegoria, orientalska klasika Shalimar in inovativna linija nege za kožo Abeille Royale. Izjemne so tudi omejene izdaje in umetniška sodelovanja, ki pogosto ponujajo edinstvene stekleničke ali posebne količine dišav. Znamka nagovarja ljubitelje luksuza, ki iščejo izvirnost, zgodovino in vrhunsko kakovost – idealna je za tiste, ki si želijo izjemne izkušnje v svetu lepote in parfumov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00