Guerlain L'Homme L'Eau Boisée
Toaletna voda za moške

Guerlain prinaša novo dimenzijo moške elegance s toaletno vodo L'Homme L'Eau Boisée. Ta dišava je slavljenje lesnih tonov, ki vzbujajo občutek moči in privlačnosti. Znamka Guerlain, znana po svoji umetnosti ustvarjanja sofisticiranih parfumov, predstavlja to kompozicijo kot poklon moškosti in naravnim elementom. Dišava je idealna izbira za moške, ki želijo poudariti svojo naravno eleganco med večernimi družabnimi srečanji ali formalnimi dogodki.
Toaletna voda L'Homme L'Eau Boisée je mojstrsko uravnotežena, začne se s svežimi akordi mete in limete, ki vas takoj poživijo. Srce dišave se razvije v intenzivni kombinaciji ruma in muškatnega oreščka, podkrepljeni z eksotičnimi travami, ki dodajo kompoziciji globljo dimenzijo. Osnova dišave je sestavljena iz mošusa, lesnega akorda in indijskega vetiverja, ki skupaj ustvarjajo trajen vtis sofisticirane moškosti.
Kolekcija L'Homme L'Eau Boisée je sinonim za sodobnega moškega, ki ceni kakovost in stil. Z volumnom 80 ml je ta toaletna voda popoln spremljevalec za vsakodnevno uporabo, prav tako pa nepogrešljiv dodatek za posebne priložnosti, ko želite pustiti nepozaben vtis.
Nanesite toaletno vodo L'Homme L'Eau Boisée na čisto kožo, najbolje po prhanju, ko so pore odprte in se dišava bolje vpije. Osredotočite se na pulzne točke, kot so zapestja, vrat ali za ušesi, kjer se dišava najbolje razvije. Za dolgotrajen učinek lahko dišavo rahlo popršite tudi na oblačila, vendar se izogibajte občutljivim tkaninam. Stekleničko shranjujte na hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe, da ohrani dišava svojo kakovost.
Vodja limeta, meta
Srce eksotične trave, muškatno drevo, rum
Ozadje indijski vetiver, leseni akord, mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470301641
Guerlain je ikonična blagovna znamka iz Francije, ki jo je leta 1828 ustanovil Pierre-François-Pascal Guerlain. Njegova vizija združevanja vrhunske kakovosti z inovacijami je znamki vtisnila edinstven pečat, ki jo spremlja še danes. V več kot dveh stoletjih obstoja se je Guerlain zapisal v zgodovino parfumerije in kozmetike ter postal simbol francoske elegance. Med ključne mejnike spadajo legendarne dišave, kot so Jicky (1889), Shalimar (1925) in Mitsouko (1919), ki so vplivale na generacije ustvarjalcev in razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlain temelji na iskanju lepote, pogumu ustvarjati in globokem spoštovanju tradicije ter narave. Znamka se že dolgo zavzema za trajnost – pri proizvodnji parfumov in kozmetike uporablja kakovostne naravne sestavine z ozirom na okolje ter ne testira na živalih. Navdih črpa iz umetnosti, francoskega šarma in eksotičnih krajev, kar se odraža v izvirnih kompozicijah in natančni izdelavi stekleničk. Guerlain že dolgo sodeluje z uglednimi osebnostmi, med katerimi je bila tudi igralka Angelina Jolie kot ambasadorka dišave Mon Guerlain. Znamka je znana tudi po vizualno močnih kampanjah in poudarku na estetiki v vseh komunikacijskih kanalih.
Asortiman Guerlain vključuje široko ponudbo parfumov, luksuzne nege za kožo, dekorativne kozmetike in ikoničnih šmink. Med glavnimi izdelki so legendarna parfumska kolekcija Aqua Allegoria, orientalska klasika Shalimar in inovativna linija nege za kožo Abeille Royale. Izjemne so tudi omejene izdaje in umetniška sodelovanja, ki pogosto ponujajo edinstvene stekleničke ali posebne količine dišav. Znamka nagovarja ljubitelje luksuza, ki iščejo izvirnost, zgodovino in vrhunsko kakovost – idealna je za tiste, ki si želijo izjemne izkušnje v svetu lepote in parfumov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00