Guerlain L'Instant pour Homme
Toaletna voda za moške
Ni na zalogi

Guerlain je sinonim za luksuz in brezčasno eleganco. Njegova linija L'Instant pour Homme predstavlja edinstveno zgodbo trenutkov, ki spreminjajo življenje. Ta toaletna voda za moške je esenca sofisticiranosti in njena citrusna dišava je praznik za čute. Sestava se začne s svežimi toni grenivke, janeža, bergamota in limone, ki jih nežno dopolnjuje jasmin. Ta uvod je kot svež dih novega začetka, idealen za pomembne poslovne sestanke ali večerne družabne dogodke.
V srcu dišave se nahaja nepričakovana, a fascinantna kombinacija čaja Lapsang, pačulija, kakava in sandalovine, ki parfumu dodajajo globlji razsežnosti in toplino. Sivka nato prinaša mehkobo in harmonijo. Ta zapletena mešanica dišavnih tonov ustvarja občutek miru in premišljenosti, zaradi česar je L'Instant pour Homme popolna izbira za trenutke, ko morate biti v najboljši formi.
Osnova dišave vključuje mošus, semena hibiskusa in elemi smolo, ki zagotavljajo dolgotrajen pečat in nežen, a izrazit zaključek. Ta kombinacija zagotavlja, da dišava ostane nepozabna in moška, zaradi česar je idealna ne le za večerne dogodke, temveč tudi za intimna srečanja. Guerlain L'Instant pour Homme je več kot le dišava – je simbol elegance in stila, ki poudari vašo osebnost.
Za najboljši učinek nanesite Guerlain L'Instant pour Homme na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesnimi mečicami. Ta področja oddajajo toploto, ki pomaga dišavi, da se razvije in traja dlje. Za intenzivnejšo izkušnjo lahko dišavo kombinirate z drugimi izdelki iz linije L'Instant pour Homme, kot so geli za prhanje ali losjoni za telo. Vedno nanesite dišavo na čisto in suho kožo ter se izogibajte drgnjenju zapestij skupaj, da ne motite dišavnih sestavin.
Vodja bergamotka, grenivka, janež, jasmin, limona
Srce kakav, pačuli, sandalovina, sivka, čaj Lapsang
Ozadje elemi smola, mošus, semena hibiskusa
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470200005
Guerlain je ikonična blagovna znamka iz Francije, ki jo je leta 1828 ustanovil Pierre-François-Pascal Guerlain. Njegova vizija združevanja vrhunske kakovosti z inovacijami je znamki vtisnila edinstven pečat, ki jo spremlja še danes. V več kot dveh stoletjih obstoja se je Guerlain zapisal v zgodovino parfumerije in kozmetike ter postal simbol francoske elegance. Med ključne mejnike spadajo legendarne dišave, kot so Jicky (1889), Shalimar (1925) in Mitsouko (1919), ki so vplivale na generacije ustvarjalcev in razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlain temelji na iskanju lepote, pogumu ustvarjati in globokem spoštovanju tradicije ter narave. Znamka se že dolgo zavzema za trajnost – pri proizvodnji parfumov in kozmetike uporablja kakovostne naravne sestavine z ozirom na okolje ter ne testira na živalih. Navdih črpa iz umetnosti, francoskega šarma in eksotičnih krajev, kar se odraža v izvirnih kompozicijah in natančni izdelavi stekleničk. Guerlain že dolgo sodeluje z uglednimi osebnostmi, med katerimi je bila tudi igralka Angelina Jolie kot ambasadorka dišave Mon Guerlain. Znamka je znana tudi po vizualno močnih kampanjah in poudarku na estetiki v vseh komunikacijskih kanalih.
Asortiman Guerlain vključuje široko ponudbo parfumov, luksuzne nege za kožo, dekorativne kozmetike in ikoničnih šmink. Med glavnimi izdelki so legendarna parfumska kolekcija Aqua Allegoria, orientalska klasika Shalimar in inovativna linija nege za kožo Abeille Royale. Izjemne so tudi omejene izdaje in umetniška sodelovanja, ki pogosto ponujajo edinstvene stekleničke ali posebne količine dišav. Znamka nagovarja ljubitelje luksuza, ki iščejo izvirnost, zgodovino in vrhunsko kakovost – idealna je za tiste, ki si želijo izjemne izkušnje v svetu lepote in parfumov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00