Guerlain Terracotta Touch Loose Powder On-The-Go
prašek z matirnim učinkom

Guerlain Terracotta Touch Loose Powder On-The-Go je inovativen puder, ki združuje popolno kombinacijo matirajočega učinka in naravnega sijaja. Ta izdelek je del prestižne kolekcije Terracotta Touch, znane po tem, da koži daje zdrav in sijoč videz. Puder je zasnovan tako, da je enostavno prenosljiv, kar ga naredi idealnega spremljevalca za ženske na poti. Odtis 03 Fonce je popoln za tiste, ki iščejo nežno poudarjanje in poenotenje tona kože.
Znamka Guerlain je sinonim za luksuz in kakovost na področju dekorativne kozmetike. Njeni izdelki so priljubljeni zaradi svoje visoke kakovosti in elegantnega dizajna. Ta puder ni izjema – njegova fina tekstura in sofisticirana embalaža ga naredita odličen dodatek vsaki kozmetični torbici. Ne glede na to, ali se odpravljate na pomemben sestanek ali večerni dogodek, vam bo Guerlain Terracotta Touch pomagal doseči brezhiben videz.
Ta puder je idealen za normalen tip kože, ki potrebuje nežno razjasnitev in poenotenje tona. Odlično se prilega za vsakodnevno uporabo.
Nanesite puder s priloženim aplikatorjem na celoten obraz ali na področja, ki potrebujejo matiranje. Za najboljši učinek uporabite po nanosu ličil.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | Guerlain |
| Zbirka | Terracotta Touch |
| Vrsta izdelka | Bronzerji, Praški, Označevalniki |
| Velikost | 20 g |
| Tip kože | Normalno |
| Učinek | Razjasnitev, Unifikacija |
| KATEGORIJE | Obraz |
Shranjujte izven dosega otrok., Izdelek uporabljajte le na način in za namen, ki ga je določil proizvajalec.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470429338
Guerlain je ikonična blagovna znamka iz Francije, ki jo je leta 1828 ustanovil Pierre-François-Pascal Guerlain. Njegova vizija združevanja vrhunske kakovosti z inovacijami je znamki vtisnila edinstven pečat, ki jo spremlja še danes. V več kot dveh stoletjih obstoja se je Guerlain zapisal v zgodovino parfumerije in kozmetike ter postal simbol francoske elegance. Med ključne mejnike spadajo legendarne dišave, kot so Jicky (1889), Shalimar (1925) in Mitsouko (1919), ki so vplivale na generacije ustvarjalcev in razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlain temelji na iskanju lepote, pogumu ustvarjati in globokem spoštovanju tradicije ter narave. Znamka se že dolgo zavzema za trajnost – pri proizvodnji parfumov in kozmetike uporablja kakovostne naravne sestavine z ozirom na okolje ter ne testira na živalih. Navdih črpa iz umetnosti, francoskega šarma in eksotičnih krajev, kar se odraža v izvirnih kompozicijah in natančni izdelavi stekleničk. Guerlain že dolgo sodeluje z uglednimi osebnostmi, med katerimi je bila tudi igralka Angelina Jolie kot ambasadorka dišave Mon Guerlain. Znamka je znana tudi po vizualno močnih kampanjah in poudarku na estetiki v vseh komunikacijskih kanalih.
Asortiman Guerlain vključuje široko ponudbo parfumov, luksuzne nege za kožo, dekorativne kozmetike in ikoničnih šmink. Med glavnimi izdelki so legendarna parfumska kolekcija Aqua Allegoria, orientalska klasika Shalimar in inovativna linija nege za kožo Abeille Royale. Izjemne so tudi omejene izdaje in umetniška sodelovanja, ki pogosto ponujajo edinstvene stekleničke ali posebne količine dišav. Znamka nagovarja ljubitelje luksuza, ki iščejo izvirnost, zgodovino in vrhunsko kakovost – idealna je za tiste, ki si želijo izjemne izkušnje v svetu lepote in parfumov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00