Guerlain Vetiver Extreme
Toaletna voda za moške

Odkrijte Guerlain Vetiver Extreme, izjemno toaletno vodo, ki uteleša moškost in eleganco v svoji najčistejši obliki. Guerlain, priznana znamka z bogato zgodovino, predstavlja ta vonj kot del svoje prestižne linije Vetiver Extreme. Dišava je zasnovana za moške, ki se ne bojijo izraziti svoje moči in karizme. Lesni značaj te dišave je idealna izbira za večerne dogodke in formalna srečanja, kjer želite pustiti nepozaben vtis.
Vetiver Extreme izstopa s svojo sofisticirano sestavo, ki se začne s svežimi zgornjimi notami, kjer se prepletajo sladki koren, limona in bergamotka. Ta sveža kombinacija pripravi pot bogatim srednjim notam kadila, ki dišavi dodajo globino in skrivnostnost. Osnovo sestavljajo vetiver, cedra in tonka fižol, ki zagotavljajo dolgotrajen in prijeten odmev. Ta kompozicija je mojstrovina, ki združuje tradicionalno obrt z modernimi elementi, s čimer ustvarja vonj, ki je tako klasičen kot sodoben.
Guerlain Vetiver Extreme ni le dišava, ampak tudi umetnina, ki si zasluži mesto na polici vsakega moškega, ki ceni kakovost in stil. Ta toaletna voda je popolno darilo za tiste, ki želijo izraziti svojo osebnost in edinstvenost. Pakiranje s prostornino 100 ml zagotavlja, da bo vaša najljubša dišava vedno pri roki.
Za optimalen učinek nanesite Guerlain Vetiver Extreme na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesne mečice. Ta področja telesa oddajajo toploto, ki pomaga, da se dišava razvije in traja dlje. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne uničite nežnih zgornjih not dišave. Za intenzivnejšo izkušnjo lahko dišavo rahlo popršite tudi na oblačila, vendar pazite, da ne pride v stik z občutljivimi tkaninami.
Vodja bergamotka, limona, sladki koren
Srce kadilo
Ozadje cedra, fižol Tonka, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470303201
Guerlain je ikonična blagovna znamka iz Francije, ki jo je leta 1828 ustanovil Pierre-François-Pascal Guerlain. Njegova vizija združevanja vrhunske kakovosti z inovacijami je znamki vtisnila edinstven pečat, ki jo spremlja še danes. V več kot dveh stoletjih obstoja se je Guerlain zapisal v zgodovino parfumerije in kozmetike ter postal simbol francoske elegance. Med ključne mejnike spadajo legendarne dišave, kot so Jicky (1889), Shalimar (1925) in Mitsouko (1919), ki so vplivale na generacije ustvarjalcev in razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlain temelji na iskanju lepote, pogumu ustvarjati in globokem spoštovanju tradicije ter narave. Znamka se že dolgo zavzema za trajnost – pri proizvodnji parfumov in kozmetike uporablja kakovostne naravne sestavine z ozirom na okolje ter ne testira na živalih. Navdih črpa iz umetnosti, francoskega šarma in eksotičnih krajev, kar se odraža v izvirnih kompozicijah in natančni izdelavi stekleničk. Guerlain že dolgo sodeluje z uglednimi osebnostmi, med katerimi je bila tudi igralka Angelina Jolie kot ambasadorka dišave Mon Guerlain. Znamka je znana tudi po vizualno močnih kampanjah in poudarku na estetiki v vseh komunikacijskih kanalih.
Asortiman Guerlain vključuje široko ponudbo parfumov, luksuzne nege za kožo, dekorativne kozmetike in ikoničnih šmink. Med glavnimi izdelki so legendarna parfumska kolekcija Aqua Allegoria, orientalska klasika Shalimar in inovativna linija nege za kožo Abeille Royale. Izjemne so tudi omejene izdaje in umetniška sodelovanja, ki pogosto ponujajo edinstvene stekleničke ali posebne količine dišav. Znamka nagovarja ljubitelje luksuza, ki iščejo izvirnost, zgodovino in vrhunsko kakovost – idealna je za tiste, ki si želijo izjemne izkušnje v svetu lepote in parfumov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00