Fotografija je pripravljena
Guess Night Access
Toaletna voda za moške

Guess je blagovna znamka, znana po svoji eleganci in stilu, in toaletna voda Guess Night Access za moške ni izjema. Ta dišava je izraz sodobnega moškega, ki se ne boji izstopati in zasijati. Kolekcija Night Access ponuja izkušnje, polne dinamike in skrivnosti, ki vas popeljejo v svet nočnih dogodivščin.
Ta lesna dišava je popoln spremljevalec za večerne dogodke, ko želite pustiti nepozaben vtis. Dišava se odpira s svežim pridihom grenivke, ki ga obogatijo eksotični žafran in elemi smola. V srcu dišave se razvijajo topli toni cedre in muškatnega oreščka, ki dišavi dodajo globino in prefinjenost.
Osnovo dišave tvorijo čutni akordi pačulija, sladke vanilije in edinstvenih jagod barberry. Ta kombinacija zagotavlja, da dišava traja ves večer in ostane z vami tudi na najpomembnejših dogodkih. S prostornino 100 ml vam Guess Night Access zagotavlja dolgotrajen užitek v nočnih trenutkih, polnih čarovnije in elegance.
Za najboljši učinek nanesite toaletno vodo Guess Night Access na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta naravno ustvarjajo toploto, ki pomaga sproščati dišavo skozi ves večer. Za daljšo obstojnost dišave jo nanesite na kožo po prhanju, ko je koža najbolj hidrirana. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da ne poškodujete dišavnih sestavin in pospešite izhlapevanje.
Vodja elemi smola, grenivka, žafran
Srce cedra, muškatno drevo
Ozadje jagodičje česmina, pačuli, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
InterParfums Inc.
Www.guess.eu
EAN: 3607349927875
Blagovna znamka Guess izvira iz Združenih držav Amerike, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1981. Ustanovili so jo bratje Paul, Georges, Armand in Maurice Marciano, ki so prišli iz Francije v Kalifornijo z jasno vizijo združiti evropsko eleganco z ameriškim duhom svobode. Prvi velik uspeh je bila ikonična kolekcija džinsa, ki je sprožila svetovno priljubljenost znamke. V nekaj letih si je Guess utrdil mesto med vodilnimi modnimi hišami in postal simbol mladostne drznosti, inovativnosti in sproščenega luksuza.
Filozofija Guess temelji na drznem slogu, izvirnosti in občutku za detajle. Znamka verjame v svobodo samoizražanja in se navdihuje s kalifornijskim življenjskim slogom, ki se odraža v vseh kolekcijah – od oblačil do dodatkov. Poudarek daje na kakovostne materiale, moderne kroje in etičen pristop k proizvodnji, vključno s prizadevanji za trajnostnejše postopke. Guess je znan po svojih izrazitih kampanjah, ki pogosto vključujejo svetovno znane modele in slavne osebnosti, kot so Claudia Schiffer, Eva Herzigova ali Gigi Hadid, in na družbenih omrežjih komunicira mladostno, sveže in z lahkotnostjo.
Asortiman Guess vključuje širok izbor modnih izdelkov – od oblačil, džins kolekcij, torbic in denarnic do ur, nakita in sončnih očal. Pomemben del ponudbe so tudi parfumi, med katerimi izstopata ženski vonj Guess Seductive in moški Guess Dare. Vsaka kolekcija prinaša edinstveno kombinacijo elegance in modernosti, pogosto v omejenih izdajah, ki poudarjajo individualnost nosilca. Znamka Guess je idealna za samozavestne ženske in moške, ki cenijo slog, izvirnost in v modi iščejo ne le videz, temveč tudi zgodbo in čustva.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00