Jimmy Choo Man Ice
Toaletna voda za moške
50 ml za 25,77 €
Na zalogi, torek 9. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
25,77 €

Jimmy Choo, blagovna znamka, ki je sinonim za razkošje in eleganco, predstavlja svojo toaletno vodo Man Ice. Ta dišava je popolna kombinacija modernega sloga in klasične moškosti. Man Ice je zasnovan za moške, ki iščejo osvežujočo in hkrati sofisticirano dišavo, idealno za dnevno nošenje v delovnem okolju ali na neformalnih srečanjih s prijatelji.
Dišava Jimmy Choo Man Ice se začne z energičnim pridihom citrusov, kjer prevladujejo kombinacije bergamota, mandarine in limone. Ta svež začetek prinaša takojšen občutek svežine in energije. V srcu dišave se prepletajo toni pačulija, jabolka, cedre in vetivera, ki skupaj ustvarjajo harmonično in karizmatično sredino. Osnovo dišave tvorijo ambroksan, mah in mošus, kar daje dišavi globino in dolgotrajno čutnost.
Ta izdelek je idealen za sodobnega moškega, ki se ne boji izraziti svoje osebnosti. Jimmy Choo Man Ice je toaletna voda, ki vas bo spremljala skozi cel dan, ne glede na to, ali ste na sestanku, v pisarni ali uživate v prostem času. Zaradi svoje lesne narave ponuja edinstveno kombinacijo elegance in svežine, ki jo bo cenil vsak moški, ki ve, kaj hoče.
Za najboljši učinek nanesite toaletno vodo Jimmy Choo Man Ice na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Te površine ustvarjajo toploto, ki pomaga, da se dišava razvije in dlje traja. Za enakomerno razpršitev dišave, jo nanesite z razdalje približno 20 cm. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da se dišava ne razgradi in ostane sveža ves dan. Idealno je, da dišavo nanesete po prhanju na čisto in suho kožo.
Vodja bergamotka, limona, mandarina
Srce cedra, jabolko, pačuli, vetiver
Ozadje ambroksan, mah, mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
InterParfums Inc.
www.jimmychoo.com
EAN: 3386460082181
Jimmy Choo je britanska modna znamka, ki je nastala leta 1996 v Londonu zahvaljujoč sodelovanju malezijskega oblikovalca Jimmyja Chooja in britanske urednice modnega časopisa Tamare Mellon. Njuna skupna vizija je združila tradicionalno obrtniško obuvalno spretnost z modernim dizajnom in luksuzom, kar je postalo temelj za hiter vzpon znamke na svetovni sceni. Prva butik Jimmy Choo se je odprla v Londonu in kmalu pridobila pozornost ne le modnih ikon, temveč tudi zvezdnikov z rdečih preprog. Znamka se je postopoma razširila v druge kategorije in postala sinonim za prefinjeno eleganco in izjemen stil.
Filozofija znamke Jimmy Choo temelji na kombinaciji ženskosti, ekstravagance in obrtniške popolnosti. Vsak izdelek je oblikovan s poudarkom na detajlih in izvirnosti, kar odraža željo znamke, da navdihuje samozavest in edinstvenost v vsaki ženski. Materiali so skrbno izbrani z ozirom na kakovost in etiko, vključno s podporo trajnostnejših praks v novejših kolekcijah. Jimmy Choo pogosto črpa navdih iz umetnosti, arhitekture in sodobne urbane kulture, kar se odraža v drznih oblikah in barvnih kombinacijah. Med znanimi osebnostmi, ki znamko rade nosijo, so na primer Meghan Markle, Beyoncé in Jennifer Lopez, nezamenljive kampanje znamke pa redno postavljajo trende v svetovni modi.
Ponudba Jimmy Choo vključuje luksuzno obutev, torbice, modne dodatke in v zadnjih letih tudi parfume, ki so priljubljeni po vsem svetu. Ikonični izdelki so na primer čevlji Romy ali sandali Lance, ki so stalnica na rdečih preprogah. Na področju parfumov znamka navdušuje s kolekcijo Jimmy Choo Eau de Parfum (volumen 60 ml, 100 ml), ki je simbol čutnosti in ženske moči. Posebne omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci vedno prinašajo na trg nekaj novega in izjemnega. Znamka je idealna izbira za ženske, ki iščejo povezavo prefinjenega stila, luksuza in brezčasne elegance – bodisi za posebno priložnost, vsakodnevni samozavesten videz ali izrazit modni dodatek.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00