Fotografija je pripravljena
Kenzo Flower By Kenzo Cherry Poppy
parfumirana voda za ženske
Ni na zalogi

Kenzo prinaša v svet dišav edinstveno kombinacijo elegance in narave. Linija Flower By Kenzo Cherry Poppy je praznovanje ženskosti in lepote, kar poudarja cvetlična dišava te parfumske vode. Ta dišava je zasnovana za ženske, ki želijo izraziti svojo nežnost in moč, in je idealna izbira za romantične večere ali pomembne dogodke, kjer želite pustiti nepozaben vtis.
Dišava se začne z igrivimi toni črne češnje in jagode, ki dodajajo sladek in privlačen uvod. V srednjih tonih se razvija eleganca vodnih cvetov in damaščanske vrtnice, ki prinašajo nežno in osvežujočo esenco. V osnovi se prepletajo beli mošus in cedra, ki zagotavljata dolgotrajen vtis in čutno globino. Zaradi te harmonije je ta dišava popoln dodatek za ženske, ki želijo izraziti svojo individualnost in stil.
Kenzo Flower By Kenzo Cherry Poppy je več kot le parfum, je pravi dragulj, ki dodaja samozavest in prinaša radostni občutek. V elegantni steklenički s prostornino 50 ml se skriva dišava, ki vas bo spremljala v nepozabnih trenutkih vašega življenja.
Nanesite Kenzo Flower By Kenzo Cherry Poppy na pulzne točke, kot so zapestja, vrat ali za ušesi, kjer se dišava razvije najintenzivneje. Za daljšo obstojnost je priporočljivo parfum nanašati na čisto in hidrirano kožo. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne poškodujete dišavnih molekul. Shranjujte stekleničko na hladnem in temnem mestu, da bo dišava ostala sveža čim dlje.
Vodja jagoda, črna češnja
Srce damaščanska vrtnica, vodni cvet
Ozadje beli mošus, cedra
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872480469
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00