Kenzo Flower By Kenzo Couture Edition
parfumirana voda za ženske
50 ml za 53,15 €

Kenzo, ikonična znamka, znana po svoji strasti do povezovanja narave in moderne elegance, predstavlja cvetlično eksplozijo v obliki Flower By Kenzo Couture Edition. Ta edinstven parfum prinaša sofisticirano kompozicijo, ki slavi ženstvenost v njeni najčistejši obliki. Idealna je za posebne priložnosti, kjer želite zasijati in pustiti nepozaben vtis.
Vonj se odpre s svežimi in začinjenimi toni rožnatega popra, podprtimi s svežino črnega ribeza. Ta iskrivi duo naravno prehaja v srce, kjer se damaščanska vrtnica sreča z nežnostjo vijolice. Ta harmonična kombinacija ustvarja eleganten in hkrati globoko nežen osrednji del, ki je srce celotnega vonja. Osnovo nato zaključuje belo mošus in sladka vanilija, kar parfumu dodaja čutni in dolgotrajni zaključek.
Kolekcija Flower By Kenzo Couture Edition je oda lepoti cvetlic, ki so postale simbol vitalnosti in elegance. Ta parfum ne le poudari vašo naravno lepoto, temveč prinaša tudi občutek miru in harmonije v hektične dni. Je vonj, ki vas spremlja na romantični večerji, zabavi pod zvezdami ali katerikoli drugi priložnosti, kjer želite biti nepozabni.
Za najboljši učinek nanesite Flower By Kenzo Couture Edition na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesne mečice. Tako boste zagotovili, da se bo vonj naravno razvijal in sproščal skozi ves dan. Za daljšo obstojnost lahko dišavo rahlo razpršite tudi na oblačila ali lase. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da ne bi motili strukture vonja. Privoščite si to cvetlično simfonijo in se prepustite njeni edinstveni harmoniji.
Vodja rožnati poper, črni ribez
Srce damaščanska vrtnica, vijolica
Ozadje beli mošus, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872452404
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00