Kenzo Flower by Kenzo
darilni komplet za ženske

Kenzo Flower by Kenzo je ikonična kolekcija, ki združuje naravno lepoto z moderno eleganco. Ta darilni set je popolno darilo za vsako žensko, ki ceni prefinjenost in nežnost. Set vsebuje stekleničko s prostornino 50 ml, ki je idealna za vsakodnevno uporabo, a hkrati dovolj elegantna za posebne večerne priložnosti.
Dišava Flower by Kenzo slavi krhkost in moč narave. Zgornje note te dišave so sveže in iskrijoče zaradi mandarine, ki dodaja takojšnjo energijo in veselje. V srednjih notah se razvije nežna cvetlična harmonija parme vijolice in damaščanske vrtnice. Ti cvetovi ustvarjajo nežen, a hkrati globok doživljaj, ki je neustavljiv in dolgotrajen. Osnova dišave je sestavljena iz toplega belega mošusa in sladke madagaskarske vanilije, ki celotni kompoziciji dodajata čutnost in eleganco.
Blagovna znamka Kenzo je znana po svoji izvirnosti in inovativnem pristopu k parfumeriji. Ta darilni set je idealna izbira za romantične večere ali pomembna poslovna srečanja, kjer želite pustiti trajen vtis. Vsak element te dišave je skrbno uravnotežen, da prinaša občutek miru in samozavesti.
Za najboljši učinek nanesite parfum na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Na ta način se bo dišava razvijala skozi ves dan in njena intenzivnost bo ostala enakomerna. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da ne bi porušili nežne sestave. Za dolgotrajen učinek lahko dišavo plastite s telesnim mlekom iz iste kolekcije. Ta kombinacija poudari globino in intenzivnost dišavnih sestavin ter ustvari nepozaben doživetje.
Vodja mandarina
Srce damaščanska vrtnica, parmska vijolica
Ozadje beli mošus, madagaskarska vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872435544
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00