Kenzo Flower by Kenzo 125 ml
deospray za ženske

Kenzo je znamka, znana po svojih drznih in poetičnih pristopih k parfumom, in Flower by Kenzo ni izjema. Ta deospray za ženske prinaša cvetlično dišavo, ki očara s svojo nežnostjo in eleganco. Predstavljajte si, kako vas vonj bolgarske vrtnice, črnega ribeza in gloga obda kot nežen dih sveže razcvetene livade. Glava dišave je osvežena z dotikom mandarine, kar ji daje svež in energičen pridih.
V srcu te dišave najdete harmonijo parmske vijolice in jasmina, ki skupaj z opoponaksom in vrtnico ustvarjajo čutno in romantično kompozicijo. Ti cvetlični toni vzbujajo občutek miru in harmonije, idealen za romantične večere ali posebne priložnosti, ko želite zasijati s svojo osebnostjo.
Bazo dišave zaključujeta vanilija in beli mošus, ki celotni kompoziciji dodajata globino in mehkobo. Ta deospray je popoln dodatek za ženske, ki iščejo dišavo, ki jih bo spremljala skozi ves dan in jim hkrati nudila občutek samozavesti in elegance. Kenzo Flower by Kenzo ni le dišava, ampak tudi izraz osebnega stila.
Za najboljše rezultate nanesite deospray Kenzo Flower by Kenzo na čisto in suho kožo, najbolje po tuširanju. Držite sprej na razdalji 15–20 cm od telesa in ga enakomerno nanesite pod pazduhe in na druge predele, kjer želite zagotoviti dolgotrajno svežino. Izogibajte se stiku z očmi in razdraženo kožo. Za okrepitev dišave lahko kombinirate z drugimi izdelki iz linije Flower by Kenzo.
Vodja bolgarska vrtnica, glog, mandarina, črni ribez
Srce jasmin, opoponax, parmska vijolica, vrtnica
Ozadje beli mošus, vanilija
Vnetljivo., Izjemno vnetljiv aerosol., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274871933966
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00