Kenzo Flower by Kenzo Eau de Vie
parfumirana voda za ženske
Ni na zalogi

Kenzo prinaša novo poglavje v svojo ikonično kolekcijo Flower by Kenzo. Ta Eau de Vie je praznovanje življenja, veselja in ženskosti. Navdihnjena s čisto lepoto narave, ta parfum uteleša harmonijo in nežnost cvetlične dišave, ki očara ob vsaki priložnosti.
Na začetku vas pozdravi sveža kombinacija nerolija, bergamota, ingverja in petitgraina, ki dišavi dodaja energijo in iskrivost. Je kot prvi pomladni dan, ko se narava prebudi v življenje. V srcu dišave prevladujejo nežni toni bolgarske vrtnice in cvet pomarančevca, ki prinašajo romantiko in eleganco. Osnovni akordi ustvarjajo sladko vaniljo, nežen beli mošus, benzoj in tonko, ki dišavi dodajajo globino in čutnost.
Ta parfum je idealen za večerne družabne dogodke, ko želite pustiti nepozaben vtis. Je dišava, ki postane vaša osebna vizitka in poudari vašo ženskost in šarm. Z volumnom 100 ml je to luksuzni spremljevalec, ki vas bo spremljal dolgo časa.
Parfum Kenzo Flower by Kenzo Eau de Vie nanesite na pulzne točke, kot so zapestja, vrat ali za ušesne mečice, kjer se dišava najbolje razvije. Za daljšo obstojnost nanesite parfum na rahlo navlaženo kožo, po nanosu pa rahlo podrgnite zapestja, da se dišava enakomerno sprosti. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne porušite strukture dišavnih sestavin. Parfum shranjujte na hladnem in suhem mestu, da ohrani svojo kvaliteto.
Vodja bergamotka, ginger, neroli, petitgrain
Srce bolgarska vrtnica, cvet pomaranče
Ozadje beli mošus, benzoin, fižol Tonka, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872389533
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00