Kenzo Flower by Kenzo Poppy Bouquet
parfumirana voda za ženske
Ni na zalogi

Kenzo prinaša edinstveno doživetje z dišavo Flower by Kenzo Poppy Bouquet, ki je hkrati praznovanje ženskosti in narave. Ta parfumska voda je oda cvetlični lepoti in eleganci. S skrbno izbranimi sestavinami ustvarja harmonijo, ki nagovarja ženske, ki si želijo nežne in hkrati izrazite dišave.
Dišava Flower by Kenzo Poppy Bouquet je utelešenje svežine in elegance, ki jo zaznamuje edinstvena glava s toni Nashi hruške. V srcu te dišave se razvijajo nežni akordi gardenije in bolgarske vrtnice, ki skupaj tvorijo cvetlično simfonijo. Osnovni toni mandljevega lesa dodajo dišavi globino in čutnost. Ta parfum je idealna izbira za romantične večere ali slavnostne dogodke, kjer želite zasijati s svojo izjemnostjo.
Kenzo kot znamka je znana po svojem drznejšem pristopu k modi in dišavam. Linija Flower by Kenzo je ikonična zaradi svoje sposobnosti, da prinaša naravo v urbano okolje in ženskam daje občutek povezanosti z naravo. Parfumska voda Poppy Bouquet je majhno umetniško delo, ki bo postalo nepogrešljiv del vaše vsakdanje rutine in posebnih trenutkov.
Nanesite parfumsko vodo Kenzo Flower by Kenzo Poppy Bouquet na čisto in suho kožo, idealno na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer se bo vonj najbolje razvil. Za daljšo obstojnost vonja lahko parfum nanesete tudi na lase ali oblačila. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da ne poškodujete sestave vonja. Ta parfum je odličen dodatek vašemu slogu in bo pustil nepozaben vtis.
Vodja hruška Nashi
Srce bolgarska vrtnica, gardenija
Ozadje les mandljevca
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872406193
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00