Kenzo Flower In The Air
parfumirana voda za ženske

Kenzo Flower In The Air je dragulj med cvetličnimi parfumi, ki slavi lepoto narave in ženskost. Ta parfum je mojstrovina znamke Kenzo, znane po svoji sposobnosti združevanja tradicionalnih elementov z modernim okusom. Flower In The Air je del linije, ki prinaša svež in eleganten pristop k cvetličnim dišavam in je idealna izbira za ženske, ki hrepenijo po dišavi, ki je nežna, a hkrati nepozabna.
Dišava se začne s svežim in impresivnim pridihom rožnatega popra in sladke maline, ki skupaj ustvarjata iskriv uvod. Ti zgornji toni prehajajo v srce dišave, kjer se prepletajo opojna vrtnica, nežna magnolija in zapeljiva gardenija. Ta cvetlična harmonija je kot sprehod po cvetočem vrtu na sončen dan. Osnova dišave je belo mošus, ki parfumu daje globino in čutnost ter pušča nežen sled na koži.
Kenzo Flower In The Air je popolna izbira za posebne priložnosti, kot so romantične večerje ali večerne prireditve. To je dišava, ki poudari vašo eleganco in čar, ne glede na to, ali se odpravljate na slavnostno zabavo ali na sproščen sprehod po mestu. To je parfum, ki vas popelje v svet poln cvetlic in neskončne lepote.
Za najboljše rezultate nanesite Kenzo Flower In The Air na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Te telesne točke zagotavljajo, da bo dišava intenzivnejša in bo trajala dlje, saj toplota telesa pomaga sproščati posamezne plasti dišave. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da ne uničite nežne sestave parfuma. Uživajte v tej cvetlični kompoziciji kadarkoli, ko želite poudariti svojo ženskost in eleganco.
Vodja malina, rožnati poper
Srce gardenija, magnolija, vrtnica
Ozadje beli mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274870004506
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00