Kenzo Flower In The Air
Toaletna voda za ženske

Kenzo, znamka znana po svojih kreativnih in inovativnih pristopih, predstavlja svojo ikonično linijo Flower In The Air. Ta cvetlična toaletna voda je utelešenje elegance in lahkotnosti, ki vas popelje v svet poln cvetočih vrtov. Namenjena je ženskam, ki obožujejo nežne, a hkrati izrazite dišave, in je idealna izbira za romantične večere in posebne priložnosti.
Sestava te dišave je mojstrsko uravnotežena. V zgornjih notah se srečajo osvežujoči toni hruške in roza grenivke, ki dodajajo energijo in svežino. Ko se dišava razvija, v srcu začutite nežne akorde frezije in vrtnice, ki prinašajo občutek krhkosti in ženskosti. Osnovo tvori nežni in čutni beli mošus, ki celotni kompoziciji dodaja globino in dolgotrajni učinek.
Kenzo Flower In The Air je več kot le dišava; je takojšen pobeg v svet, kjer sanje postanejo resničnost. Ta toaletna voda je pravi dragulj za vsako žensko, ki želi izraziti svojo individualnost in eleganco.
Uporaba toaletne vode Kenzo Flower In The Air je preprosta in prinaša takojšnje veselje. Razpršite dišavo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer se vonj najbolje razvije zaradi toplote vašega telesa. Za intenzivnejšo izkušnjo nanesite dišavo takoj po prhanju na rahlo vlažno kožo, kar bo pomagalo vonju bolje absorbirati in podaljšati njegovo trajanje. Ne pozabite, da je manj včasih več – nežna aplikacija pusti trajen vtis.
Vodja hruška, rožnata grenivka
Srce frezija, vrtnica
Ozadje beli mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872279261
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00