Kenzo Flower Tag
parfumirana voda za ženske

Kenzo Flower Tag je ikoničen vonj, ki pooseblja kreativnost in svobodo. Ta parfumirana voda predstavlja moderno interpretacijo klasične kolekcije Flower Tag, znane po svoji edinstveni eleganci in svežini. Vonj se odpira s sijočimi toni rabarbare, črnega ribeza in mandarine, ki popolnoma združujejo svežino in sladkost. Ta kombinacija ustvarja nepozaben uvod, ki vas takoj potegne v svet Kenzo.
V osrčju vonja se razvijajo nežni cvetlični akordi potonike, šmarnice in jasmina, ki dišavi dodajajo ženstvenost in nežnost. Ta cvetlična harmonija je kot nalašč za romantične večere ali posebne priložnosti, ko želite zasijati. Kenzo Flower Tag je vonj, ki slavi lepoto in nežnost cvetlic, a kljub temu ostaja moderen in svež.
Osnova vonja so topli toni vanilije, čaja in mošusa, ki parfumu dodajajo globino in čutnost. Ta nezamenljiva osnova je idealna za večerno nošenje, ko želite pustiti trajen vtis. Kenzo Flower Tag je parfum, ki združuje moderne in klasične elemente, zaradi česar je idealna izbira za ženske, ki želijo izraziti svojo osebnost in stil.
Za najboljši učinek nanesite Kenzo Flower Tag na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta proizvajajo toploto, ki pomaga vonju, da se bolje razvije in dlje traja. Lahko tudi rahlo popršite oblačila ali lase za nežen pridih vonja ob vsakem gibanju. Za maksimalno intenziteto in obstojnost vonja priporočamo kombiniranje s telesnim mlekom iz linije Flower Tag. Parfum je ustvarjen tako, da postane vaš osebni podpisni vonj, ki ga lahko uživate skozi ves dan.
Vodja mandarina, rabarbara, črni ribez
Srce jasmin, potonika, šmarnica
Ozadje mošus, vanilija, čaj
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274871932334
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00