Kenzo Flower Tag
Toaletna voda za ženske

Kenzo Flower Tag je toaletna voda, ki uteleša sodobno dinamiko in kreativnost z pridihom elegance. Ta dišava iz kolekcije Flower Tag od Kenzo je ustvarjena za ženske, ki se ne bojijo izraziti svoje edinstvenosti in originalnosti. Njena cvetlična kompozicija je slavljenje ženskosti in svobode, idealna za vsakodnevno nošenje in posebne večerne priložnosti.
Dišava se začne s svežimi toni mandarine, ki se mešajo z osvežilnim črnim ribezom in edinstveno rabarbaro. Ta kombinacija ustvarja iskriv uvod, ki pritegne in pripravi na naslednje, globlje plasti dišave. V srcu kompozicije se razvijejo nežni cvetlični akordi potonike, šmarnice in jasmina, ki dišavi dodajajo prefinjenost in sofisticirano lahkotnost. Te cvetlične sestavine tvorijo harmonično sredino, ki jo podpira bogata osnova iz vanilije, mošusa in čaja.
Kenzo Flower Tag je kot ustvarjen za ženske, ki želijo, da njihova naravna eleganca zasije. Ta toaletna voda bo vaš spremljevalec na poslovnih sestankih, srečanjih s prijatelji ali romantičnih večerjah. Njena dišava je dovolj nežna, da ne moti okolice, vendar dovolj izrazita, da pusti trajen vtis.
Nanesite Kenzo Flower Tag toaletno vodo na pulzne točke vašega telesa, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer se dišava najbolje razvije. Za dolgotrajen učinek priporočamo, da nanos ponovite čez dan. Izogibajte se neposrednemu stiku z očmi in odprtimi ranami. Stekleničko shranjujte na suhem in hladnem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe, da ohranite intenzivnost in svežino dišave.
Vodja mandarina, rabarbara, črni ribez
Srce jasmin, potonika, šmarnica
Ozadje mošus, vanilija, čaj
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3352810257868
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00