Kenzo Homme 2022
parfumirana voda za moške

Kenzo ponovno prinaša revolucijo v svetu moških dišav s parfumsko vodo Homme 2022. Ta edinstvena dišava slavi moč in eleganco sodobnega moškega, ki si upa izstopati iz množice. Sestava vonja je skrbno zasnovana, da poudari naravno moškost in karizmo. Je idealna izbira za večerne dogodke, kjer želite narediti vtis in pustiti nepozaben pečat.
Dišava se odpira s svežimi morskimi toni, ki ustvarjajo občutek svobode in neskončnega prostora. Ta osvežujoč začetek sledi intenzivnemu usnjenemu srcu, ki prinaša globino in čutnost. Zaključni pačuli v osnovi daje dišavi toplo in zemeljsko noto, ki popolnoma zaključi ta dišeči doživetek. Kenzo Homme 2022 je simbol sodobne elegance in stila, primeren za moške s smislom za detajle in sofisticiranost.
Kenzo je znamka, znana po svoji kreativnosti in pogumu eksperimentirati. Homme 2022 je dokaz njihovega nenehnega premikanja meja in ustvarjanja dišav, ki so ne le lepe, ampak tudi izrazite. Ta parfum je odlična izbira za moške, ki želijo poudariti svojo osebnost in izraziti svoj individualni stil.
Za najboljši učinek nanesite parfumsko vodo Kenzo Homme 2022 na pulzne točke, kot so zapestja, vrat ali za ušesi. Ta mesta namreč oddajajo toploto, ki pomaga, da se dišava bolje razvije in traja ves dan. Za nežnejše in enakomernejše razprševanje dišave lahko tudi rahlo popršite v zrak in stopite skozi oblak. Stekleničko shranjujte na hladnem in suhem mestu, da ohranite intenzivnost vonja čim dlje.
Vodja morske note
Srce usnje
Ozadje pačuli
Vnetljivo., Shranjujte izven dosega otrok., Izogibajte se stiku z poškodovano kožo in očmi.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872423381
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00