Kenzo Homme 2022
Toaletna voda za moške
Ni na zalogi

Kenzo predstavlja novo poglavje v svoji ikonični liniji Homme 2022 s to toaletno vodo, ki pooseblja moč in eleganco sodobnega moškega. Kenzo Homme 2022 je esenca naravne svežine in prefinjenosti, ki vas bo spremljala na vsakem vašem potovanju. Ta dišava je idealna za moške, ki želijo edinstveno povezavo med naravno močjo in eleganco.
Dišava se začne z osvežilnimi morskimi toni in nežnim pridihom kalipsone in muškatnega oreščka, ki takoj prebudijo vaše čute. Srce dišave sestavljajo bogati toni bora in pačulija, ki prinašajo globino in zemeljskost. V osnovi se razvijeta topla sandalovina in cedra, ki parfumu dodata značilen lesni akord.
Ta parfum je odlična izbira za večerne dogodke ali pomembne poslovne sestanke, kjer želite pustiti nepozaben vtis. Kenzo Homme 2022 je več kot le dišava – je izraz moškosti in elegance v eni steklenički.
Nanesite toaletno vodo Kenzo Homme 2022 na čisto in suho kožo, idealno na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Na ta način se bo dišava enakomerno razvijala in trajala dlje. Za še intenzivnejšo izkušnjo lahko uporabite tudi mleko za telo ali gel za prhanje iz iste linije, ki bosta poudarila dišavo in povečala njeno obstojnost. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne poškodujete dišave.
Vodja calypsone, morske note, muškatni orešček
Srce bor, pačuli
Ozadje cedra, sandalovina
Vnetljivo., Shranjujte izven dosega otrok., Izogibajte se stiku z poškodovano kožo in očmi.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872423336
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00