Kenzo Homme
parfumirana voda za moške

Kenzo Homme prinaša v svet parfumov osvežujoč dih narave, ki uteleša moško eleganco in svobodo. Ta lesna dišava je idealna izbira za sodobnega moškega, ki išče harmonijo med klasičnim in sodobnim stilom. Kenzo, kot blagovna znamka znana po edinstvenem pristopu k oblikovanju in dišavam, v liniji Homme ponuja parfum, ki združuje svežino z globino in intenzivnostjo.
Dišava se začne z eksplozijo kardamoma, mete in nežnih citrusov, ki takoj prebudijo čute in jih pripravijo na naslednjo fazo dišave. V srcu parfuma se razvijejo bogati toni žajblja in eksotičnih začimb, ki jih podpirajo osvežujoči morski toni. Ta srednji akord prinaša v dišavo globino in kompleksnost, ki je idealna za večerne dogodke ali formalna srečanja.
V osnovi se dišava naseli na toplih tonih cedre, vetiverja, vanilije in sandalovine. Te sestavine ustvarjajo dolgotrajen in prijetno topel vtis, ki pušča nepozaben pečat. Kenzo Homme je popolna izbira za moške, ki cenijo kakovost in želijo izstopati s svojim osebnostnim stilom.
Za najboljši učinek nanesite Kenzo Homme parfumsko vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Te površine so toplejše in pomagajo, da se dišava bolje razvije in traja dlje. Za nežnejšo dišavo lahko parfum razpršite v zrak in stopite v oblak dišave, kar zagotavlja enakomernejšo porazdelitev. Pri nanosu se izogibajte drgnjenju zapestij, da ne motite razvoja dišavnih sestavin.
Vodja citrusi, kardamom, meta
Srce morske note, začimbe, žajbelj
Ozadje cedra, sandalovina, vanilija, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872323872
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00