Kenzo Jeu D'Amour
Toaletna voda za ženske
Ni na zalogi

Odkrijte Kenzo Jeu D'Amour, edinstveno toaletno vodo, ki vas bo očarala s svojo cvetlično sestavo. Ta dišava je ustvarjena za žensko, ki se ne boji igrati igro zapeljevanja in želi pustiti nepozaben vtis. Kenzo, znan po svoji kreativnosti in izvirnosti, prinaša to svežo in hkrati čutno dišavo, ki je idealna za romantične večere ali posebne priložnosti, ko želite zasijati.
Dišava se odpira z iskrivimi toni mandarine, čaja in granatnega jabolka, ki se harmonično prepletajo v srcu z nežnimi akordi frezije in tuberoze. Te cvetlične esence dajejo dišavi pridih elegance in ženskosti. Osnova sestavljajo sandalovina in beli mošus, ki dišavi dodajata čutno globino in dolgotrajno sled na koži.
S to toaletno vodo iz linije Jeu D'Amour boste postali neustavljivi. Dišava izžareva skrivnostnost in pritegne pozornost okolice, zaradi česar je odlična izbira za tiste, ki želijo biti v središču pozornosti in izraziti svojo edinstveno osebnost. Kenzo znova dokazuje, da zna ustvariti dišave, ki niso le lepe, ampak tudi nepozabne.
Za najboljši učinek nanesite Kenzo Jeu D'Amour toaletno vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Te točke na telesu pomagajo dišavi, da se bolje razvije in pusti dolgotrajen vtis. Dišavo nanesite z zadostne razdalje, da se nežno razprši in enakomerno usede na kožo. Za daljšo obstojnost priporočamo, da nanos ponovite čez dan.
Vodja granatno jabolko, mandarina, čaj
Srce frezija, tuberoza
Ozadje beli mošus, sandalovina
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872307926
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00