Kenzo Jungle pour Homme
Toaletna voda za moške

Kenzo Jungle pour Homme je divja esenca, ki vas popelje v globine eksotičnih gozdov. Ta toaletna voda za moške je del ikonične kolekcije Jungle pour Homme, ki slovi po svoji drznosti in karizmatičnem vonju. Parfum je skrbno zasnovan, da nagovori moške, ki se ne bojijo izstopati in pustiti svoj edinstven pečat. Kenzo, znamka znana po svojih ustvarjalnih in avantgardnih dišavah, prinaša to lesno kompozicijo, ki je ne le luksuzna, ampak tudi izjemno možata.
Vonj se odpre s svežimi toni cimeta, limete, limone in bergamota, ki dodajo uvodno iskrico in energijo. Tem citrusnim in začinjenim akordom sledi bogato srce, kjer se prepletajo nagelj, poper, muškatni orešček, maté, kardamom in ambra. Ta sestava ustvarja očarljivo in globoko plast, ki je elegantna in pikantna. Osnova vonja predstavlja čutno kombinacijo benzoin, vetiver, gvajak, cedra in sandalovina, ki parfumu dodajo dolgotrajno in neponovljivo lesno sled.
Kenzo Jungle pour Homme je idealna izbira za večerne dogodke in posebne priložnosti, ko želite narediti vtis in izžarevati samozavest. Ta dišava je več kot le parfum; je izraz vaše osebnosti in stila, ki pušča nepozaben vtis.
Nanesite Kenzo Jungle pour Homme na čisto kožo, idealno po tuširanju, ko so pore odprte in bolje absorbirajo dišavo. Osredotočite se na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer je krvni obtok najmočnejši in se dišava bolje razvije. Za nežnejši učinek lahko dišavo nanesete tudi na oblačila. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da ne bi porušili sestave dišave in ohranili njen dolgotrajen učinek.
Vodja bergamotka, cimet, limeta, limona
Srce ambra, kardamom, klinček, mate, muškatni orešček, začimbe
Ozadje benzoin, cedra, les Guaiac, sandalovina, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872289772
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00