Kenzo L'Eau Kenzo Pour Homme Boisée
Toaletna voda za moške
50 ml za 63,38 €

Kenzo prinaša v svet dišav svežo povezavo narave in elegance. V kolekciji L'Eau Kenzo Pour Homme Boisée predstavlja edinstveno toaletno vodo, ki je utelešenje svežine in vitalnosti. Ta dišava je idealna izbira za moške, ki želijo poudariti svojo energijo in karizmo. Citronska dišava je čudovito osvežujoča in prinaša občutek lahkotnosti in svežine.
Na začetku vas pozdravi iskriv ton limone, ki takoj prebudi vaše čute in doda potrebno energijo za začetek dneva. Srce te dišave skriva pikanten ingver, ki dišavi dodaja subtilno globino in čutnost. Osnovo tvorijo lesni toni, ki celotni kompoziciji dodajo možatost in vzdržljivost. Ta dišava je idealna za dnevno nošenje, bodisi v pisarni ali na pomembnem poslovnem srečanju, kjer želite pustiti nepozaben vtis.
L'Eau Kenzo Pour Homme Boisée ni le običajna dišava. Je izjemno doživetje, ki vas popelje v svet poln energije in naravnih elementov. Dišava je elegantna, a hkrati dinamična, s čimer popolnoma odraža sodobnega moškega, ki ceni izvirnost in naravno eleganco.
Priporočamo, da toaletno vodo Kenzo L'Eau Kenzo Pour Homme Boisée nanesete na čisto in suho kožo, idealno po prhanju. Ključna mesta za nanos so zapestja, vratna arterija in za ušesi, kjer je koža toplejša in se dišava bolje razvije. Za daljšo obstojnost dišave lahko rahlo popršite oblačila, vendar se izogibajte občutljivim materialom. Stekleničko vedno hranite na hladnem in suhem mestu, da ohrani svojo svežino in intenzivnost.
Vodja limona
Srce ginger
Ozadje lesne note
Vnetljivo., Shranjujte izven dosega otrok., Izogibajte se stiku z poškodovano kožo in očmi.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872438460
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00