Kenzo L'Eau Kenzo Pour Homme
Toaletna voda za moške
50 ml za 30,56 €
Na zalogi, sreda 26. 11. pri vas
Dostava od 3,90 €
30,56 €

Toaletna voda Kenzo L'Eau Kenzo Pour Homme je praznovanje svežine in energije, ki jo prinaša narava. Ta citrusna dišava je kot nalašč za moške, ki obožujejo čiste in osvežujoče arome, ki so popoln spremljevalec tako za delovni dan kot za popoldne v naravi. Kenzo je blagovna znamka, ki slovi po svoji sposobnosti združevanja modernih trendov z naravnimi elementi, kar linija L'Eau Kenzo Pour Homme jasno dokazuje.
Prvi vdih vas očara z zgornjimi notami svežih tonov limone in yuzuja, ki jih dopolnjuje blaga pikantnost paprike. V srcu dišave se prepletajo osvežujoči zeleni toni in vodni toni, ki so harmonično povezani z nežno aromo lotosovega cveta in mete. Ta kombinacija vzbuja občutek svobode, ki ga prinaša poletni veter. Osnova dišave pa ponuja tople in pomirjujoče akorde belega mošusa in cedre, ki dišavi dodajajo globino in trajnost.
Kenzo L'Eau Kenzo Pour Homme je več kot le dišava; je doživetje, ki vas popelje v svet poln energije in svežine. Odlično se poda moškim, ki želijo poudariti svojo osebnost in slog na neformalnih srečanjih, v službi ali med sprehodi po mestu. Ta toaletna voda v prostornini 50 ml je popolna izbira za tiste, ki iščejo nekaj posebnega in osvežujočega.
Za optimalen učinek nanesite toaletno vodo Kenzo L'Eau Kenzo Pour Homme na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Te točke povečajo intenzivnost dišave in zagotavljajo njeno daljše trajanje. Za najboljše rezultate nanesite dišavo po tuširanju na suho kožo. Shranjujte stekleničko na hladnem in suhem mestu, da ohranite kakovost in svežino dišave.
Vodja limona, paprika, yuzu
Srce lotosov cvet, meta, vodne note, zelene note
Ozadje beli mošus, cedra
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872390737
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00