Kenzo L'Eau par Kenzo Electric Wave
Toaletna voda za moške

Kenzo prinaša edinstveno doživetje v svet moških dišav s toaletno vodo L'Eau par Kenzo Electric Wave. Ta dišava je praznovanje svežine in energije, navdihnjena z naravnimi elementi, ki poživijo tudi najbolj zahtevne dni. Kenzo je znamka, znana po zmožnosti združevanja elegance z modernimi elementi, in toaletna voda L'Eau par Kenzo Electric Wave ni izjema. Je dišava za moške, ki želijo ohraniti svežino in stil tudi v hitrem tempu mestnega življenja.
Predstavljajte si svež udar rožnatega grenivke in yuzuja v vrhu dišave, ki vas takoj prebudi in osveži vaš um. Srce te dišave tvori meta in zeleno jabolko, ki kompoziciji dodajata nežno, a izrazito svežino. Osnovni toni tonka fižola in palisandrovine dodajajo globino in moško eleganco, ki pušča dolgotrajen vtis.
L'Eau par Kenzo Electric Wave je idealna izbira za poletne večere, ko želite biti sveži in hkrati očarljivi. Je dišava, ki vas bo spremljala na večernih sprehodih po plaži ali na neformalnih srečanjih s prijatelji, kjer želite pustiti nepozaben vtis.
Uporaba toaletne vode L'Eau par Kenzo Electric Wave je preprosta in enostavna. Razpršite dišavo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, da se dišava dolgo obdrži in postopoma razvija. Za intenzivnejšo izkušnjo lahko dišavo nanesete tudi na oblačila. Ne pozabite jo shranjevati na hladnem in suhem mestu, da ohrani svojo optimalno kakovost.
Vodja rožnata grenivka, yuzu
Srce meta, zeleno jabolko
Ozadje fižol Tonka, les palisandra
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872317062
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00